סככה לגינה

בנייה של סככת עץ בצורת “עשה זאת בעצמך” – טיפים ליצור בעצמך סככת עץ בצורה הקלה והמהירה יותר

Published by

Posted on December 12, 2016

אחד מהמחסומים הגדולים ביותר שעוצרים את רוב האנשים מלבנות בעצמם סככה מעץ אין שאין להם מושג איפה להתחיל את התהליך. הרבה מרגישים מעט המומים ושאין שום דרך שהם יצליחו לבנות את הסככה בעצמם. מתחת תמצאו מעט טיפים שיעזרו לכם להתכונן ויקדמו אתכם בנתיב הנכון!

אבל לפני שמתחילים אתם צריכים לוודא שיש לכם כמה דברים שיהפכו את העבודה להרבה יותר קלה ובאופן כללי יתנו להם מוצר מוגמר שדמיינתם עליו בראשכם!

עזר או שנתיים שיעזרו לכם להקים את הסככה הפרטית שלכם בגינה, היא פרויקט בעזרת שניים או שלושה גברים (או נשים). למרות שחלק מהעבודה הבסיסית ניתנת לביצוע על ידי אדם אחד, ישנם מספר צעדים כגון הרמת ומיגון הקירות שעדיף לבצע אותם עם עוזר. אז תדאגו שיהיה לכם זוג ידיים נוסף שיעזור לכם לפני שתתחילו.

כלים מתאימים – בעוד כלי עבודה בסיסיים יעזרו, אולי כדאי לשקול ולהשקיע בכמה כלים כמו מסור כוח גרונג, אקדח סיכות, מסור כוח ומקדחה אלחוטית נטענת. הכללים הלכו יהפכו את העבודה להרבה יותר מהירה וזה ידרוש פחות מאמץ עבור המשתמש! אתם גם תצטרכו כלים נוספים כמו סרט מדידה ופטיש בסיסי! אתם אולי תרצו גם לוודא שיש לכם סוללה רזרבית בשביל הכלים האלחוטיים שהם נוטים להיגמר תמיד בזמן הלא מתאים!

מזג אוויר נוח – אמנם זה צעד קטן אך הרבה אנשים לא בודקים את מזג האוויר לפני שהם מתחילים לבנות את הסככה ומסיימים רטובים מהגשם. זה לא רע רק עבור החומרים שתצטרכו להשתמש, אלא גם על איכותם מכיוון שרוב האנשים נוטים לעבוד בחיפזון בזמן מזג אוויר גרוע! אז תכרו לבדוק את התחזית היומית!

סככה לגינה