גדר במבוק איכותית

גדר במבוק איכותית

Published by

Posted on July 10, 2017

לא כל גדר במבוק מציעה את אותה רמת איכות. בעלי בתים צמודי קרקע שרוצים ליהנות מהגדר לאורך זמן חייבים לבדוק את איכות חומרי הגלם,  להתייעץ עם אנשי מקצוע בכל מקרה של דילמה והתלבטות וכמובן לקבל המלצות על סוגים מסוימים של במבוק. במקביל, כדאי לוודא שמדובר בבמבוק שמתאים לבניית גדרות ולא לשכוח לצפות אותן עם חומרים נגד שחיקה, בלאי ושריטות.

מצד שני, שווה להשקיע בבחירת גדר במבוק כי יש לה כמה יתרונות משמעותיים מאוד:

א. הגדרה ברורה של השטח הפרטי – גדר במבוק מתאפיינת בצפיפות גבוהה. הצפיפות הזו מבטיחה הפרדה ברורה בין השטח הפרטי לבין שאר השטחים בסביבה, לרבות שטחים ציבוריים, גינות של שכנים, חצרות וכן הלאה. בנוסף, גדר במבוק מעניקה תחושת פרטיות ואינטימיות.

ב. עלות התקנה נמוכה – זול יותר להתקין גדר במבוק מאשר להשתמש בחומרי גלם אחרים כגון מתכת, אלומיניום ואבן. עם זאת, עלות ההתקנה הנכונה לא באה על חשבון איכות הגדר וההגנה שהיא מעניקה לחצר הביתית.

ג. גמישות דקורטיבית – יש הרבה דרכים לעצב את הגדר ולהשתמש בבמבוק על מנת להשיג ערך מוסף בחצר ובגינה. כל מה שצריך לעשות הוא להחליט על סגנון דקורטיבי מסוים ובמידת הצורך לשאוב השראה מקטלוגים של דגמים קיימים. גמישות דקורטיבית הופכת את הגדר במהירות לחלק בלתי נפרד מהבית.

מה כוללים שירותי בניית גדרות במבוק?

הדרך הכי קלה להשיג גדר במבוק היא להתייעץ עם אנשי מקצוע ולדאוג לליווי אמין לכל אורך התהליך. בשלב הראשון ישנו ייעוץ מקצועי שכולל התייחסות להבדלים בין סוגים של במבוק ולפערי המחירים בין התקנת הגדר על גבי תשתית בטון או קרקע רגילה.

בשלב השני מגיעים למחסן עצים כדי לראות מקרוב את הבמבוק ומחליטים על מידות ועיצוב. נכון להיום ניתן לבנות את הגדר מלוחות של עץ בעלי חיתוכים שונים, לשלב רשתות עץ בצורות מיוחדות ולבחור את הקוטר והצפיפות. אלו הדברים הקטנים שמדגישים את היתרונות של גדר במבוק ואת העובדה שמדובר בהשקעה משתלמת. הגדר עצמה לא יקרה והיא גם לא דורשת תחזוקה.