גדר במבוק מושחל

גדר במבוק מושחל

Published by

Posted on July 20, 2017

גדר במבוק מושחל נראית מצוין ויכולה להתאים למי שרוצה ליצור הפרדה ברורה בין השטח הפרטי שלו לבין גינות אחרות, שטחים ציבוריים או רחוב מרכזי. בעזרת הגדר ניתן גם ליהנות מעוד כמה יתרונות משמעותיים:

א. עמידות גבוהה בפני בלאי ושחיקה – מזג האוויר בישראל עלול לפגוע בעמידות של חומרי גלם מסוים, אך הבמבוק הוא עץ טבעי ולכן הוא עמיד בפני בלאי ושחיקה. ניתן להשתמש בעץ במבוק לאורך זמן ולחסוך גם בהוצאות התחזוקה. עמידות גבוהה בפני בלאי ושחיקה הופכת את ההוצאה המקורית על הבמבוק להשקעה משתלמת בטווח הקצר והארוך.

ב. מחירים הוגנים – ניתן להשיג מגוון רחב של סוגי במבוק על מנת להשתמש בהם כדי לבנות את הגדר. כך לדוגמא אפשר להגיע למחסן עצים ולהשוות בין סוגים שונים של במבוק, להתייעץ עם אנשי מקצוע לגבי גדר במבוק מושחל במבצע ובמידת הצורך לבצע התאמות ושינויים.

ג. פרטיות ואינטימיות – הערך המוסף של גדר במבוק מושחל הוא צפיפות גבוהה בין החלקים. הצפיפות משפרת את תחושת הפרטיות ומייצרת אינטימיות גם בחצרות וגינות. בעזרת גדר במבוק ניתן לשפר את איכות החיים ולאפשר הפרדה טוטאלית בין המרחב הפרטי והציבורי.

ד. עלייה בערך הנכס – השקעה בבמבוק היא כמובן חלק בלתי נפרד מהשבחת הנכס. הגדר נשארת בנכס גם אחרי שהוא מושכר לאנשים אחרים או נמכרים, מה שמעלה את הערך שלו בעשרות אחוזים. כל מה שצריך לעשות הוא לבנות את הגדר שמתאימה לגינה ולא לשכוח להשתמש בבמבוק איכותי.

כמה זמן לוקח לבנות את הגדר?

בניגוד למה שנהוג לחשוב, בניית גדר במבוק מושחל לא אמורה לפגוע בשגרה או באיכות החיים של בעלי הבית. ניתן לסיים את פרויקט הבנייה בתוך זמן קצר ולחזור לשגרה במהירות. רוב הפרויקטים מסתיימים בתוך יום עבודה אחד בלבד, כאשר חלק קטן מהם מסתיים בתוך ימים ספורים.

לסיכום, לגדר במבוק יש המון יתרונות ועם שיטת הבנייה באמצעות השחלה אפשר גם להפיק ערך מוסף. כדאי לקחת בחשבון את העמידות הגבוהה של הגדר ואת המחירים ההוגנים בהשוואה לשימוש בחומרים אחרים.