גדר לגינה בזול

גדר לגינה בזול

Published by

Posted on July 16, 2017

השאיפה לבנות גדר לגינה בזול משותפת לבעלי בתים ונכסים בכל רחבי הארץ. גדר עוזרת להפריד בין השטח הפרטי והציבורי או בין הגינה והשכנים, היא מעניקה תחושת פרטיות שאי אפשר להשיג בדרכים אחרות והיא בעיקר משדרג את החצר בכל הנוגע לדקורציה ועיצוב. הגדר גם מתכתבת היטב עם ריהוט חוץ ומתאימה למי שרוצה לעצב את הגינה עם צמחיה ועצים.

השאלה המתבקשת היא מה צריך לעשות כדי לבנות גדר לגינה בזול ועם מי ניתן להתייעץ. הנה כמה טיפים שיכולים לסייע:

א. השוואה בין חומרי גלם – המחיר של גדר לגינה נקבע לפי סוג חומרי הגלם שבהם בוחרים להשתמש. ככל שחומרי הגלם יהיו עמידים, חזקים וטובים יותר כך צפויה העמידות של הגדר להשתפר. מצד שני, לא חייבים לבנות את הגדר עם החומר החזק ביותר וניתן לחסוך בהוצאות אם קובעים סדר עדיפויות ברור. בשביל זה צריך להשוות בין חומרי הגלם ולהכיר את התכונות שלהם.

ב. מידות וגדלים – עוד פקטור שמשפיע על מחיר הגדר הוא גודל השטח. כאן השאיפה היא להתאים את הגדר לצרכים הקיימים בלי לחרוג מתוך מסגרת התקציב. ניתן למשל להשוות בין סוגים שונים של גדרות לפי מידות וגדלים ולקבל הצעת מחיר מסודרת מאנשי המקצוע שעוסקים בתחום.

ג. אופי השימוש בגדר – יש פערים של עשרות אחוזים בין עלות גדר שמיועדת לנוי וקישוט בלבד, לבין גדר שגם אמורה למנוע הסגת גבול ומעבר פורצים וגנבים. הפתרון הוא לקבוע את אופי השימוש בגדר עוד לפני שבונים אותה וכך לחסוך בהוצאות מיותרות.

בחירת אנשי מקצוע לבניית גדר לגינה בזול

בסופו של דבר, שביעות הרצון מגדר מסוימת לחצר היא פונקציה של מקצועיות הבנייה. בגלל זה חשוב להשקיע בבחירת אנשי מקצוע נכונים לא פחות מאשר בהשוואת מחירים. אנשי מקצוע עם המלצות יעשו הכל על מנת לבנות גדר לגינה בזול, יעמידו לרשות הלקוח אופציות חדשות ויעניקו גם תקופת אחריות ארוכה.

משתלם להשקיע בגדר לגינה וצריך לבחור אותה היטב. רצוי לערב אנשי מקצוע בשלב מוקדם ולדעת מה משפיע על המחיר.