חידוש ארונות מטבח עשה זאת בעצמך

חידוש ארונות מטבח עשה זאת בעצמך

Published by

Posted on December 09, 2016

קיימות דרכים שונות ומרובות באמצעותן אנו יכולים לחדש את המטבח שלנו ולשפר את המראה העיצובי שלו ויחד עם זאת גם את רמת הנוחות שבו מבחינת האחסון. לאחר שהחלטתם מה בדיוק אתם עושים במטבח שלכם בין אם זה החלפה של הקרמיקות, החלפת התאורה, החלפה או שינוי של הרצפה, שינוי צבע הקירות, הוספת פינת אוכל או אי מרכזי, כדאי גם לחשוב על חידוש ארונות המטבח שכן מדובר בתהליך פשוט, מהיר ואם אתם עושים אותו ממש בעצמכם גם תוכלו להוזיל משמעותית את העלויות. ארונות המטבח מהווים כמובן את האלמנט המרכזי בחלל שכן בהם אנו מאחסנים את כל מוצרי המטבח השונים: צלחות, כוסות רגילות, כוסות לאירוע, מגבות מטבח, חומרי ניקוי, מוצרים יבשים לבישול ועוד. לכן יש לתכנן את תהליך הבנייה של הארונות בצורה מדוקדקת ומדויקת. שתי אפשרויות קיימות בכל מה שקשור לחידוש ארונות מטבח:

 

  1. להחליף את כל הארונות כלומר ממש מהבסיס
  2. להחליף אך ורק את החזיתות של הארונות כלומר את הדלתות

 

במידה ובחרתם את האופציה הראשונה, שווה לברר על ארונות וחזיתות מוכנים על פי המראה העיצובי המועדף עליכם אך במידה ובחרתם להחליף רק את החזיתות אפשר לחשוב על עיצוב ייחודי שלכם. ניתן גם לצבוע את החזיתות שקיימות וכך אין צורך בכלל להחליף אותן אלא כאמור רק לחדש. היום ניתן לבחור באופציה של חידוש ארונות המטבח באמצעות שימוש בחומר הפורמייקה שעבר שינויים רבים וטכנולוגיות מסוימות מאפשרות לנו להגיע לתוצאות מרהיבות שיעניקו למטבח שלנו טוויסט אחר לגמרי הפורימיקה מאפשרת לנו לבחור בין ארונות מט, ארונות מבריקים, ארונות במראה דמוי עץ, ארונות עם הדפסים דיגיטליים ועוד.

 

במידה ואתם מעדיפים חומר אחר, ניתן גם להחליף את הדלתות הקיימות בדלתות אחרות כמו למשל עץ מלא או זכוכית, להוסיף פרזולים חדשנים ולהפוך את המטבח שלכם מישן, משעמם ואולי גם חשוך למואר, מודרני ואסתטי. ניתן לאסוף מהרשת עוד מגוון של טיפים ורעיונות לגבי חידוש ארונות המטבח בשיטת D.I.Y- עשה זאת בעצמך.

חידוש ארונות מטבח עשה זאת בעצמך