חידוש מטבח עשה זאת בעצמך

חידוש מטבח עשה זאת בעצמך

Published by

Posted on December 08, 2016

אם בעבר המטבח היה חלל בו כל מה שהיינו עושים זה  לבשל ולהוציא את האוכל החוצה אל בני המשפחה והאורחים שלנו, היום אנו עושים כל כך הרבה פעולות בתוך המטבח וגם הכנסנו את האורחים שלנו פנימה שכן ברוב המטבחים המודרניים האי משמש כמקום הישיבה וגם פינת האוכל עברה מקום, לתוך החלל. במטבח אנו לא רק מבשלים, אנו מבלים את שעות אחר הצהריים עם הילדים, שותים כוס אספרסו ועונים למיילים, שומעים מוזיקה ועוד. אז אם גם אתם רוצים לחדש את המטבח שלכם בלי להשקיע הרבה כסף בשיפוץ, החלפת הקרמיקות והשיש, יש כמה דברים שתוכלו לעשות…

 

אז הנה כמה טיפים לחידוש המטבח שלכם, דברים שתוכלו לעשות בעצמכם

  • צביעה ידנית – אחד הטרנדים שתפסו מקום בתהליך עיצוב הבית הוא הצביעה הידנית שמאפשרת לנו להפוך כל רהיט וינטג’ או אפילו סוג של גרוטאה ליצירת אמנות של ממש. תוכלו בעזרת בחירת צבע נכון המתאים לפריט שלכם להפוך את פינת האוכל שלכם למשגעת בין אם על ידי הוספת שפשופים וטקסטורות שיעניקו לשולחן מראה כפרי, חם ומשפחתי או בין על ידי בחירת צבע אחד חלק כמו צהוב או ירוק מה שישתלב בצורה מושלמת עם חלל מודרני מעודכן.
  • החליפו או צבעו את דלתות הארונות- אחת הדרכים לחסוך כסף ולאפשר לעצמכם להנות ממטבח בעל מראה דקורטיבי חדש ומעוצב היא על ידי החלפת הארונות הקיימים בחדשים או על ידי הוספת טפטים. גם טכניקת הצביעה תתאים כאן וזה ממש לא משנה מאיזה חומר גלם המטבח שלכם עשוי.
  • החלפת הידיות וגופי התאורה- אם התקציב שלכם ממש מוגבל, לא תאמינו מה החלפה של התאורה ושל מוצרי הפרזול יעשו לחלל שלכם. ניתן גם לחדש את המטבח שלב אחר שלב וכל פעם לעבוד על משהו אחר, לא חייבים לעשות הכל ביחד.

 

מספיק שתחליפו את הקרמיקות או תנקו אותן, תוסיפו איזה ואזה עם פרחים צבעוניים, תניחו על אדן החלון אדניות שהכנתם בעצמכם עם עשבי תבלין והנה כבר שדרגתם את אולם הבישול באופן בלתי רגיל.

חידוש מטבח עשה זאת בעצמך