מדרגות מעץ מחירים

מדרגות מעץ מחיר

Published by

Posted on March 09, 2016

בתים צמודי קרקע רבים ברחבי הארץ זקוקים לפתרון של מדרגות על מנת לעבור מקומה לקומה. הפתרון הזה התחיל בתור פונקציה של צורך בלבד ולאט לאט עם השנים התפתח תחום העיצוב גם לגרמי המדרגות בתוך הבתים. עיצובים נועזים יותר ומפוארים יותר החלו להופיע ברחבי בתים כאשר מדרגות השיש נדחקות הצידה ואותן מחליפות מדרגות מזכוכית או גרמי מדרגות מעץ.

מדרגות מעץ נותנות לנו תחושה של עיצוב חמים יותר וביתי יותר כאשר ניתן רק להשתמש בחיפוי של עץ שבא על גבי המדרגה או לעשות את כל גרם המדרגות מעץ. מחיר מדרגות מעץ יכול לנוע בטווח מחירים רחב, כאשר המחיר תלוי כמובן בסוג העץ אותו נבחר לגרם המדרגות וכמובן כמות העץ בה נשתמש. אם נעשה את כל המדרגות מעץ נאלץ להשתמש ביותר עץ אך גרם המדרגות יצא נקי יותר מבחינה עיצובית ואנו נרגיש בית חמים יותר, אך אם רק נחפה את המדרגות בפלטת עץ הדבר יוזיל את המחיר של המדרגות עץ.

מדרגות מזכוכית למשל, יעלו לנו יותר כסף וכאשר נסיים את ההתקנה שלהם, נרגיש באלמנט קר בקו העיצובי, שכן העץ תופס מקום במרחב, בעוד הזכוכית, תודות לשקיפות שלה, לא תופסת כלל מקום בעיצוב. על מנת לשדרג את גרם המשרגות שלנו בבית נוכל להוסיף אלמנט מעט שונה שישבור את הקו העיצובי של העץ על ידי הוספת מעקה למדרגות שעשוי מחומר אחר כאשר מעקה מתכת או מעשה זכוכית יכולים להוסיף רבות לעיצוב הבית על ידי השילוב שלהם עם העץ.

גם במדרגות לוליניות, כאלו שהולכות בספירלה שאנו רואים בבתים בהם יש חוסר במקום או בחנויות שונות, ניתן להשתמש באלמנט של עץ. במקרה של מדרגות לוליניות, ברוב המקרים הן עשוית מתכת יצוקה, דבר שלעיתים מכער את העיצוב הביתי ויותר מתאים לעיצוב תעשייתי. הוספה של פלטות עץ על גבי המדרגות עצמם משדרגות את המדרגות וגורמות לכך שממדרגות שמתאימות יותר לשילוב בחנויות ומפעלים לכך שנוכל לשים אותם בכניסה לבית או במרכזו של הסלון, כאשר הוא הופך לרהיט בבית ולעוד אלמנט עיצובי.