שולחן מטבח בהתאמה אישית

מהם היתרונות של שולחן מטבח בהתאמה אישית?

Published by

Posted on September 18, 2016

רוצים לבחור בשולחן מטבח חדש לבית שלכם? בין אם זה לקראת מעבר לדירה חדשה, שיפוץ של הבית שלכם, או פשוט הרצון להתחדש – זה עניין שכדאי להקדיש לו את מירב תשומת הלב שלחן. שולחן מטבח זה לא משהו שבוחרים בכל יום, והוא לרוב ישמש אותנו לעשור לפחות, אם לא לשני עשורים ולעתים אף יותר מכך. השאלה היא כמובן – באיזה סוג של שולחן כדאי לבחור עבור המטבח? יותר ויותר ישראלים מבינים כיום את היתרונות העצומים שיש, במידה והם בוחרים לא בשולחנות שיש בחנויות השיווק הרגילות – אלא דווקא בוחרים בשולחן מטבח שמעוצב עבורם ומורכב בהתאמה אישית לגמרי, לפי כל הרצון שלהם. מי שבוחר במסלול הזה, יכול לקבל לא מעט יתרונות חשובים מאד.

 

מרחב, צבע, עיצוב ומיקום

  • תנועה בתוך החלל במטבח – אחד הדברים שראוי תמיד לשים לב אליהם, הוא למרחב והתנועה בתוך המטבח שלכם. המטבחים שיש כיום בישראל אינם מטבחים גדולים בהכרח, וברור שמבחינה זו, לבחירת שולחן מטבח יש השלכה עצומה על השטח שלהם, ועל הנוחות של התנועה שלנו בתוך המטבח – על אחת כמה וכמה אם אנחנו מרבים לבשל ולהכין אוכל במטבח. אם בוחרים בשולחנות מטבח שהם סטנדרטיים, התוצאה היא לרוב אחת משתיים – או שהשולחן הוא גדול מידי ואז המטבח צפוף מאד והתנועה בו לא נוחה, או שנרצה לשמור על נוחות התנועה במטבח, אבל אז השולחן עצמו יהיה לרוב קטן מאד ומצומצם. לעומת זאת, כשהשולחן מעוצב בהתאמה אישית, אזי הגודל שלו יהיה מושלם, ומותאם במדויק למידות של המטבח שלנו – וגם לנוחות של התנועה הטבעית בתוכו.
  • שילוב בין חומרי גלם לעיצוב – מאיזה חומר מכינים שולחן מטבח? זה תלוי מאד – כששמים לב שולחנות המוכנים למטבח, נגלה את השולחנות מעץ, השולחנות מאלומיניום, ואפילו שולחנות מזכוכית או מאבן. השאלה היא, האם חייבים להיצמד אך ורק לחומרים הללו? ממש לא. כשאתם מזמינים את השולחן בהתאמה אישית, אתם בוחרים במדויק מה יהיו חומרי הגלם שירכיבו את השולחן שלכם. אתם יכולים לבחור גם שילובים שונים שנראים לכם יפים מאד, ושלא תוכלו למצוא בחנויות הרגילות.
  • שפה עיצובית אחת – הדבר קריטי במיוחד, כשאתם בוחרים את השולחן במנותק מיתר הבית. הרי לא תמיד בוחרים שולחן מטבח כשעוברים דירה או משפצים. לפעמים השולחן הישן פשוט נשחק או אפילו נהרס, ואז השולחן החד שחייב להתאים לעיצוב שיש במטבח בפרט, ובבית בכלל. אבל כשבוחרים בשולחן שהורכב מראש, ההתאמה תהיה חלקית במקרה הטוב. לעומת זאת, כשהשולחן מעוצב בהתאמה אישית, ברור שהשפה העיצובית שלו תהיה אחודה יחד עם השפה העיצובית של הבית כולו.

 

ועכשיו אפשר באמת ליהנות מהשולחן

כשמביאים את כל הנתונים הללו בחשבון, קל מאד להבין מדוע כדאי לבחור בשולחנות המטבח שמעוצבים בהתאמה אישית. הם יכולים לתת לכם המון – ובמחיר שהוא לא בהכרח גבוה.

שולחן מטבח בהתאמה אישית