מחסן עצים – הסדנא לטיפול וטיפוח העץ

Published by

Posted on August 10, 2015

חומר הגלם עץ עשה את דרכו לתוך הבית שלנו בוריאציות שונות, במקומות שונים בבית, וכיום אנו רואים אדריכלים ומעצבי פנים רבים משתמשים בו יותר ויותר לעיצוב פינות שונות ברחבי הבית והחצר.

הסיבה המרכזית לכך שאנו רואים בו שימוש נרחב בפינות השונות של הבית נעוצה בעובדה שחומר הגלם עץ הוא חומר נוח ופשוט לעבוד עימו, מעבר לכך הטיפול בו הוא פשוט וזול יחסית, ולאחר ההרכבה שגם היא פשוטה ביחס לחומרי גלם אחרים גם הטיפול בעץ לאחר שהוא כבר מורכב הוא זול פשוט וידידותי לצרכן.

לעיתים מציע מחסן עצים סדנא לטיפול בעץ, כאשר במהלך הסדנא לומדים צרכנים שרוצים לבצע עבודות עם חומר הגלם עץ בעצמם ולא מכירים את רזי העבודה עם עץ, איך לעבוד עימו בצורה אופטימאלית.

כאשר עורכים במחסן עצים סדנא לטיפול בעץ, הצרכנים מקבלים מושג בכל השלבים של העבודה עם עץ כאשר קודם כל מסבירים להם על סוגי העץ השונים, דבר שהוא חיוני כאשר אנחנו מתכננים לעשות עבודה כלשהי שכוללת עץ, שכן לא כל עץ מתאים לכל סוגי העבודות.

ישנם סוגי עצים שמתאימים לעבודות בתוך הבית כגון רהיטים, חיפוי קירות וכדומה וישנם סוגי עץ אשר מתאימים לעבודות שאנחנו עושים מחוץ לבית כמו הצבת דק בחצר או הקמת פרגולה וכדומה.

לכן הכרת סוגי העצים ותכונותיהם היא דבר קריטי לעבודה בעץ, שכן אם נבחר בעץ הלא נכון לעבודה כלשהי, הדבר עלול לגרום לכך שהפרויקט עצמו ירד לטמיון זמן קצר לאחר סיומו ובמקרים מסוימים אף לא נצליח לסיימו.

מעבר לכך לומדים בסדנא במחסן העצים על השיטות השונות לחיתוך העץ ואיך לטפל בו בזמן העבודה על מנת להגיע לרמות גימור שונות, שכן שוב, ישנם פעמים שרמת הגימור היא קריטית כגון במקרים בהם העץ עלול לספוג מים או לחות כאשר נציב אותו במקומות כמו אמבטיה הוא מחוץ לבית או אפילו בסמוך לבריכה, חייב העץ להיות ברמת גימור גבוהה על מנת לא לספוג מים ובכך להוריד משמעותית את אורך חייו.

בנוסף בסדנא לומדים על שיטות תחזוקה של העץ לאחר שסיימנו את ההתקנה שכן עץ הוא חומר גלם שצריך תחזוקה נכונה על מנת להאריך את אורך חייו.

 

[ps_reviews]