מחסן עצים באזור הרצליה

Published by

Posted on March 10, 2016

רבים מאיתנו אשר צריכים מוצרים מעץ, או עבודות נגרות שונות נוטים לפנות ישירות לנגר או לחנות אשר מתמחה בנישה מסויימת כמו שולחנות, כסאות, פרגולות, דקים וכדומה. ברוב המקרים כאשר אנו הולכים לאותן חנויות או עסקים אשר מתמחים בייצור או שיווק של נישה מסויימת אנו אולי נקבל שירות טוב, מקצועי ואדיב ובסופו של התהליך גם נקבל מוצר איכותי, אך על אותו מוצר אנו נשלם כסף רב. במציאות של היום, בו אנו נלחמים על יוקר המחייה בכל יום מחדש ומגוון רב של תחומים חשוב לדעת שגם בתחום הנגרות, העיצוב לבית, רהיטי החצר ועוד יש לנו אלטרנטיבה טובה בדמותן של מחסני העצים.

אנו במחסן עצים בהרצליה חושבים שבכל אחת ואחת מכם טמון הידע והאפשרות לעשות את רוב הדברים לבית בעצמכם, כל מה שצריך הוא מעט זמן, מעט ידע וחומרי גלם איכותיים. את הזמן אתם תצטרכו לקחת לעצמכם בסופי שבוע בו אתם לא עובדים על מנת להשקיע בבית החדש שלכם אך בנושא הידע וחומרי הגלם אנחנו כאן בשביל לעזור לכם! חומרי גלם איכותיים תוכלו להשיג במחירים שפויים במחסן עצים הרצליה, כאשר אצלנו, חומרי הגלם לרוב יהיו אף יותר איכותיים וברמת גימור גבוהה מרוב המקומות האחרים בו תוכלו לקנות את חומרי הגלם. אנו מקפידים על התאמת העץ לפרוייקט אותו אתם מתכננים ומביאים אותו אליכם עד הבית, חתוך למידות אותן אתם צריכים, ברמת הגימור שאתם בוחרים. בנוסף, אנו נעזור לכם בכל מה שתרצו לדעת על העבודה עם העץ במסגרת הנסיון הרב שצברנו במרוצת השנים לאור הפרוייקטים הרבים שביצענו ולקחנו בהם חלק, ולכן לכל פרוייקט שאתם מתכננים לעשות בעצמכם, בין אם מדובר בפרגולה, דק או שולחן עבודה, אנו נוכל לתת לכם טיפים והוראות עבודה אשר יעזרו לכם רבות.

ברגע שתכנסו למחסן עצים הרצליה אתם תבינו שעשיתם את הצעד הנכון ולא רק שתוכלו לחסוך מאות ואפילו אלפי שקלים בעלויות, אלא גם תוכלו להגיע לתוצאות איכותיות תודות להדרכה שתקבלו לצד עבודה עם חומרי גלם איכותיים ויוקרתיים.