מחסן עצים לדק.

Published by

Posted on August 04, 2015

כאשר אנחנו הולכים לרכוש עצים ממחסן עצים, אנחנו יכולים להנות ממספר רב של יתרונות כאשר לא בטוח בכלל שנוכל להנות מהם כאשר נעבוד עם סיטונאי או קמעונאי של עצים.

הניסיון, המבחר, והאיכות של המוצרים במחסן עצים לדק, לפרגולות, לחיפוי הבית בעץ וכדומה היא ללא תחרות.

כאשר נגיע למחסן דבר ראשון אנו נתקל באנשים שמומחי בעץ, אותם אנשים ביצעו מספר רב של פרויקטים הקשורים בעץ, והם מכירים את כל סוגי העץ על בוריים, כולל את כל התכונות שלהם, שכן לא כל עץ מתאים לכל פרוייקט, והם גם יוכלו לעזור לכם בהיבט העיצובי של הפרוייקט בתור עין שראתה אלפי פרויקטים, הם ידעו להתאים לכם טקסטורת וצבע עץ לסוג העיצוב של הפרויקט.

לאחר שנחליט באיזה עץ בחרנו בשביל הפרויקט שלנו, יחתוך לנו המחסן עצים לדק , לפרגולה או לכל פרויקט אחר אותו נרצה לבצע עם העץ את מה שבחרנו על פי המידה שאותה הזמנו מראש, וברמת הגימור בה אנו מעוניינים .

העובדה שמחסן העצים חותך לנו את העצים ואנחנו מקבלים כבר מוצר מוגמר שעימו אנו רק צריכים לעבוד ולהתחיל את ההתקנה חוסכת לנו זמן רב, שכן ספקי עצים רבים מביאים לקבלנים או הצרכנים את העץ לא מעובד והצרכן או הקבלן הוא זה שצריך לעבד אותו לכדי עבודה, גם בהיבט של החיתוך על פי המידות להם נזדקק וגם בהיבט של רמת הגימור.

חשוב לקבוע את רמת הגימור מראש על פי סוג הפרויקט שכן רמת הגימור משפיעה על היראותו של העץ ומכאן כמובן משפיעה על העיצוב וגם על התנאים בהם העץ צריך לעמוד כגון תנאי גשם, לחות וכדומה.

לאחר שבחרנו את העץ ובחרנו את המידה ורמת הגימור, יספק לנו המחסן עצים לדק שאותו נרצה להקים או לפרגולה או לכל פרויקט אחר.

היתרון בכך שמחסן העצים הוא זה שמספק לנו את העצים עד המקום בו אנו מבצעים את הפרויקט הוא שאנחנו לא צריכים לדאוג להובלה של העצים, אלא הם מגיעים עד אלינו ובכך שוב חוסכים לנו כאב ראש מיותר.

[ps_reviews]