מנורות מעוטרות בעץ

מנורות תקרה מעוטרות בעץ

Published by

Posted on March 06, 2016

תשכחו מכל מה שלמדתם על מנורות תקרה, לא צריך לרכוש מנורות עם נברשות גדולות ולא צריך להשתמש במנורות עם בית מנורה בלבד, אנחנו יכולים ליהנות משלל מנורות תקרה בעיצובים שונים, למשל מנורות תקרה מעוטרות בעץ.

בשנים האחרונות אנחנו רואים חזרה לשימוש בעץ, חזרה זו מתרחשת אחרי שנים בהם העיצוב היה מאוד מודרני, מאוד תעשייתי, והיתה תחושה שנטשנו את החומרים הבסיסיים, כחלק מתהליך העיור והתיעוש אשר בא לידי ביטוי גם בעיצוב הבית, שכחנו שאנחנו יכולים להשתמש בחומרים טבעיים יותר, כמו למשל עץ, כשהדוגמא שלנו היא מנורות תקרה מעוטרות בעץ.

אומנם מדובר בדוגמא בודדת ולא מחייבת, אך מי שמתקין מנורות תקרה מעוטרות בעץ ויודע כיצד הן נראות, מבין בוודאי מדוע זו דוגמא טובה, הרי מדובר על מנורות שיש להן עיצוב ייחודי, כזה אשר אפשר להשתמש בהן גם בחדרי שינה וגם במגוון חדרים אחרים לבית, למשל, סלון, מטבח, חדרי אירוח, וכן בחדרים שלא במבני מגורים, למשל משרדים וכדומה.

מדוע נשתמש במנורות תקרה ולמה דווקא מנורות עם עיטורי עץ

הרעיון של שימוש במנורות תקרה הוא די פשוט, אנחנו צריכים לחשוב על גישה יעילה לשימוש במנורות. על כן אנחנו נשתמש במנורות שאפשר להתקין אותן במקום ממנו יוקרן כמה שיותר אור. מאחר וסביר להניח שמנורה אשר נתקין על הקיר לא תוכל להאיר את כל החדר, אז אנחנו נשתמש באלמנט של מנורות תקרה אשר יכולות להאיר את כל החדר, זו כמובן בהנחה ואנחנו משתמשים בנורות חזקות ותקינות. נקודה נוספת מבחינת היעילות, בעזרת שימוש במנורת תקרה אנחנו יכולים לוותר על מנורות אחרות בחדר, שהשימוש בהם הופך בלתי רלוונטי בגללה.

אגב ההסבר מדוע נשתמש במנורות תקרה ולא במנורות קיר, תקף גם לשאלה מדוע נשתמש במנורות תקרה ולא במנורות רצפה, כלומר מנורות עומדות. מנורות תקרה מאירות יותר והן רבה יותר יעילות ונוחות לשימוש.

כעת אחרי שהגענו למסקנה שעדיף לנו להשתמש במנורות תקרה, עולה השאלה מדוע נרצה להשתמש במנורות תקרה עם עיטורי עץ, התשובה לכך היא מאוד פשוטה, מדובר על מנורות תקרה עם עיצוב מיוחד, עיצוב שמוסיף המון ובמובנים רבים מעניק לחדר שכבה כפולה של עיצוב ייחודי, שכבה אחת היא של מנורות התקרה והכיסוי שלהן, שכבה אחרת היא של אותם עיטורים שיכולים להגיע בצורות שונות, מדובר על עיטורים להגיע בצורות של סימנים, מנדלות, סימנים ישרים וכן עיטורים בדמות צורות שונות.

אותם עיטורים יכולים להגיע בגדלים שונים על פי אפיונים מגוונים. הרעיון הוא שאותם עיטורים יתאימו לעיצוב הכללי של החדר ולאווירה שרוצים להשרות בו. מן הסתם, בחדר של צעירים לא נשתמש בעיטורים “זקנים” ולהיפך. כמובן שבמידה ורוצים, אפשר להחליף את המעטפת של המנורה ולהשתמש בכל פעם במעטפת אחרת עבור מנורות תקרה מעוצבת.