נגריה עשה זאת בעצמך

נגריה עשה זאת בעצמך ראשון לציון

Published by

Posted on December 07, 2016

אנחנו בנגריית ראשון לציון מספקים לקהל הלקוחות שלנו עצים ממגוון סוגים: עצים קשים ועצים רכים- איפאה, אלון, אורן, עץ גושני, צפצפה ועוד. מהעצים תוכלו להכין כמעט כל מוצר, רהיט או אביזר שבא לכם החל ממשטחי עץ ארוכים לבניית דק בחצר, דרך משטחים מיוחדים לפרגולות, פלטות רחבות ידיים לייצור שולחנות מכל הסוגים בשיטת ״עשה זאת בעצמך״ ועד חפצי נוי ופרטי אמנות מיוחדים. אנו מקפידים למכור את העצים באיכות הכי גבוהה שיש, עצים הנכרתים ביערות בר קיימא אשר עוברים תהליכי גידול מחדש מה שמסייע לשמור על המאזן האקולוגי ועל איכות הסביבה. ניתן גם לרכוש עצים ממוחזרים ולבנות המון סוגים של מוצרים ממש בעצמכם.

 

מה אנחנו בנגריית ראשון לציון עשה זאת בעצמך צריכים לדעת כדי לעזור לכם?

ראשית כל לפני שאתם מגיעים מומלץ מאוד שתבצעו מדידה מדויקת עם פלס ועם מטר לגבי המוצר אותם אתם מעוניינים לבנות. כמה שתספקו לנו במעמד רכישת העצים יותר נתונים לגבי החלל ולגבי המידות אפילו עם תמונות שצילמתם, כך ההתאמה תהיה טובה יותר וגם רמת הגימור. עלינו לדעת בדיוק מה אתם מעוניינים ליצור כדי שנוכל להתאים לכם במידת הצורך מוצרים משלימים כמו מוצרי פרזול למשל, ידיות, ברגים או אפילו להשאיל לכם במחיר סמלי להשכרה המון סוגים של מכשירים כמו מקדחות, מסורים וכדומה.

 

היתרונות של מוצרי עשה זאת בעצמך מעץ מלא

  1. המוצרים מחזיקים מעמד שנים רבות שכן מדובר בעץ איכותי אשר עובר תהליכי חיטוי ייחודיים
  2. המוצרים הינם הרבה יותר ייחודיים זאת משום שאתם מייצרים אותם בעצמכם, בשונה ממוצרים אותם הייתם רוכשים ואז יכול להיות שלעוד הרבה אנשים יש את המוצרים הללו ולכן אתם נהנים מעבודת יד מקורית ומיוחדת
  3. אין גבול לאפשרויות- באמצעות חומר העץ ניתן ליצור כמעט כל דבר שעולה בדמיון שלכם

 

עשה זאת בעצמך כדאי לדעת

ראשית מומלץ מאוד לעבוד בשלבים ובמידת הצורך להתייעץ עם בעל מקצוע מהתחום. שנית יש לנקוט באמצעי זהירות, לבצע את העבודה באופן מדויק ולהיות מרוכזים אך ורק בתהליך הבנייה בעיקר כאשר מדובר בעבודות או מוצרים מורכבים כמו פרגולת עץ או דק.

נגריה עשה זאת בעצמך