פרגולות אלומיניום עשה זאת בעצמך

עשה זאת בעצמך פרגולה אלומיניום

Published by

Posted on November 18, 2016

בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים בוחרים לתכנן ולבנות את המוצרים השונים והאביזרים לעיצוב ביתם בשיטת עשה זאת בעצמך. למעשה, אם עושים ״שיעורי בית״ כמו שצריך, בודקים את שלבי העבודה, לוקחים מידות בצורה מדויקת ולא פחות חשוב מבינים את תכונותיו של חומר הגלם איתו אנו עומדים לעבוד, התוצאות מרשימות במיוחד ואנו יכולים לחסוך בעלויות העבודה ולא פחות – להתגאות במה שעשינו ממש לב. אחד המוצרים אותם ניתן לבנות ממש בעצמנו הוא פרגולה עשויה אלומיניום. במאמר הבא נעסוק ביתרונותיה של פרגולת האלומיניום, על החוזקות שלה בהשוואה לפרגולות העשויות מחומרי גלם אחרים וכמובן על המוצרים והדגשים השונים אותם כדאי לדעת טרם בונים פרגולת אלומיניום בעצמנו.

 

אם נעסוק לרגע בשימושים של הפרגולה נבין כי המטרה המרכזית שלנו בתהליך הבנייה היא להשיג פתרון הצללה אופטימלי, סוג של סככה בה נוכל לארח, לשבת בשעות הפנאי באוויר הפתוח ולעשות שימוש חכם והגיוני בחלק החיצוני של הבית בלי לבזבז את השטח. בהשוואה לפרגולות העשויות מחומרי גלם אחרים, הייחודיות של חומר האלומיניום באה לידי ביטוי בכך שאין אנו צריכים לבצע תחזוקה שוטפת- מדובר בחומר חזק, העמיד למים, שמש ושאר פגעי מזג אוויר לכן שיוף, ליטוש וצביעה אינם חלק מעסקת החבילה. האלומיניום אינו מתעוות אינו משתנה עם השנים ויחד עם זאת מדובר בחומר גלם קל משקל כך שבשונה ממתכות אחרות מאוד פשוט להרים אותו ואין צורך במנופים ופתרונות הרמה אחרים. בנוסף האלומיניום מספק לנו מראה מודרני ולכן מתאים מאוד לבנייה החדשנים, הירוקה, בנייה המאפיינת כל כך את שנות ה-2000.

 

פרגולות אלומיניום עשה זאת בעצמך ? מה צריך?

ראשית כל עליכם לבחור בספק המוכר פרופילי אלומיניום שאינם מחלידים, אינם מתקלפים ונחשבים לחזקים ועמידים. פרופילי האלומיניום חייבים להיות מיועדים לבנייה של פרגולה ולעמוד בכל התקנים. יש לבחון האם אתם בונים את הפרגולה על עמודים או שמא היא נתמכת באחד מקירות הבית ולמדוד היטב את האורך והרוחב של הקיר. בנוסף יש לקחת בחשבון גם את הסוכך- האם אתם מעוניינים בסנטף, ברשת או באלומיניום עצמו.

פרגולות אלומיניום עשה זאת בעצמך