פינות ישיבה

פינת ישיבה זולה לגינה – להישאר בבית, להרגיש בחופשה

Published by

Posted on March 30, 2016

הזמר אריק איינשטיין זכרונו לברכה מוכר בזכות הרבה מאוד שירים שלו ואחד השירים המוכרים ביותר מדבר על כמה שהוא אוהב להישאר בבית עם הספרים הישנים ואותה האהובה. בשנים האחרונות נדמה שאנשים רק מחפשים לברוח מהבית, אנחנו נוסעים לפחות פעמיים בשנה לחוץ לארץ, פוקדים את הצימרים ובתי המלון בצפון ובאילת, נמצאים עד שעות הלילה בעבודה ובפעילויות כאלו ואחרות ושאנחנו כבר מגיעים הביתה אנחנו סחוטים ועייפים. לא סתם אנחנו לא נמצאים הרבה בבית, זה כנראה בגלל שאחרי הרבה זמן הבית מתחיל לשעמם אותנו ואנחנו מחפשים מקומות שנרגיש בהם כמו בחופשה או כמו בטיול ארוך. מה הייתם אומרים אם היינו מודיעים לכם שהתחושה הזו רחוקה מכם החלטה אחת קטנה? ההבדל בין בית שנעים וכייף לחזור אליו כל פעם מחדש לבין בית רגיל ומשעמם הוא פינת ישיבה לגינה, אבל לא סתם פינת ישיבה אלא מקום שגורם לכם להרגיש כמו על אי בודד או בקתה קטנה באמצע יער עבות וכל זה ביציאה קטנה לגינה או למרפסת. פינה ישיבה בגינה או במרפסת זו הדרך שלכם להרגיש בנופש של ממש בכל פעם שאתם יוצאים לגינה, תוכלו להתרווח לכם בפינת הישיבה או פינת הזולה שלכם, לשכוח מהצרות של היום יום, לעצום את העיניים ופשוט להיוולד מחדש. בעזרת העיצוב הנכון והצבעים המתאימים תוכלו לסדר לעצמכם פינת זולה מנצחת, פינת ישיבה שתתגאו בה בפני חבריכם ובני המשפחה ומקום שיהיה המפלט שלכם בכל פעם שתרצו קצת שקט ומעט שלווה.

 

פינת ישיבה זולה- ליהנות מהחיים

פינת ישיבה זולה היא למעשה הדרך שלכם לתפוס קצת נחת, להרגיש כאילו אתם יושבים על אי בודד ופשוט ליהנות מהחיים. שישי בצהריים עם העיתון, שבת בבוקר עם הקפה, ימי חול בערב עם הטלוויזיה או בחופשים עם הילדים- אתם בוחרים מתי לשבת ועם מי לשבת אבל העיקר שתסדרו לעצמכם מקום נעים מלא באנרגיות חיוביות. כולנו רוצים זמן עם איכות הילדים שלנו מדי פעם, בלי טלוויזיה, בלי פלאפונים, בלי הסחות דעת מסביב, רק לשבת ביחד וליהנות מהביחד האחד עם השני. פינה ישיבה לגינה בהחלט מספקת לכם מקום נינוח ונעים לישיבות עם המשפחה, ישיבות עם חברים ואפילו ישיבות לבד עם עצמכם. מתי בפעם האחרונה לקחתם ספר טוב ופשוט התיישבתם לקרוא? מתי בפעם האחרונה עצמתם את העיניים בלי רעש רקע ודיברתם עם המחשבות שלכם? מתי בפעם האחרונה ישבתם עם מישהו קרוב על כוס קפה ושפכתם את הלב? אם אתם לא זוכרים בכלל מתי עשיתם את כל אלה אז כנראה שפינת ישיבה או פינת זולה לגינה מתאימה בדיוק עבורכם.

 

אז איך בוחרים את פינת הישיבה/הזולה המושלמת?

שאנחנו אומרים פינת הישיבה או פינת הזולה המושלמת אנחנו מתכוונים למושלמת עבורכם וחשוב להדגיש שמה שמתאים לגינה אחת אינו בהכרח יהיה נכון ומתאים עבור גינה אחרת. אנחנו בפסים ריהוט גן משתדלים להתאים עבור כל אחד מלקוחותינו את הפינה המתאימה ביותר לגינה שלו. שמגיעים אלינו רצוי לקחת בחשבון את הגודל של הגינה, את המיקום המיועד של פינת הישיבה או פינת הזולה וכמובן להגיע עם רעיון בסיסי בראש הן מבחינת העיצוב והן מבחינת הצבעים. גם אם אין לכם שום רעיון בראש, אנחנו נעמוד לרשותכם ונעזור לכם לבחור את פינת הישיבה המושלמת כדי שתוכלו לצאת לגינה עם חיוך גדול בכל פעם מחדש. פינת זולה לגינה זו אינה פינת הזולה של פעם שמורכבת מחצי כיסא ושולחן שמצאתם בזבל, גם בתחום הזה יש שיפור ושדרוג משמעותי והכול כדי שתצאו הכי מרוצים שאפשר.