פרגולות אלומיניום מחיר

פרגולה אלומיניום מחיר

Published by

Posted on May 15, 2016

ישנם פתרונות רבים בעולם ההצללה כאשר במדינתנו שטופת השמש כל כיס יכול למצוא פתרון ההצללה אשר מתאים לו מבחינה תקציבית. אחד הפתרונות האחרונים שהגיעו לשוק מוצרי ההצללה הוא פרגולה מאלומיניום. מחיר של פרגולה אלומיניום הוא סכום שהוא יחסית גבוה ביחס לפתרונות ההצללה האחרים הקיימים בשוק אך כולם יסכימו פה אחד שזהו פתרון ההצללה המתקדם ביותר בשוק כיום וגם היפה ביותר שקיים מבחינה עיצובים.

מחיר פרגולה אלומיניום משתנה כמובן בהתאם למספר פרמטרים בדיוק כפי שמחירי הפרגולות עץ משתנה ביחס לדברים שונים כגון סוג העץ, רמת הגימור של העץ וכדומה, כך הדבר גם מבחינת פרגולה אלומיניום. ראשית המחיר משתנה בהתאם לעובי הפרופיל כאשר ניתן להזמין פרגולה אלומיניום עם עובי פרופיל של החל מ- 1.5 מ”מ ועד עובי של 2.5 מ”מ. עובי הקורות אשר מחזיק את הפרגולה ומספרן גם הוא אלמנט קובע, כאשר ניתן כמובן לבחור מבין מספר סוגי קורות שונים. פרמטר נוסף אשר קובע את מחיר הפרגולה אלומיניום הוא מספר ועובי השלבים שעל גג הפרגולה. ישנם לקוחות אשר יעדיפו צפיפות גבוהה של שלבים על גג הפרגולה כאשר בדרך כלל המספרים נעים סביב 50% כיסוי ועד 100% שזהו כיסוי מלא, שהוא בעצם מהווה סוג של גג. ככל שאחוז הכיסוי גבוה יותר כך בהתאם יהיה מחיר הפרגולה, בעוד שעובי השלבים גם הוא אלמנט אשר קובע את המחיר הסופי של הפרגולה. אלמנט נוסף אשר עלול לייקר את העלות הסופית היא קונסטרוקציה לתליית הפרגולה. ישנם אנשים אשר מעדיפים במקום קורות, שהפרגולה תהיה תלוי על הקיר, דבר אשר מעבר לקונסטרוקציה מצריך יותר עבודה ובהתאם מחירה גבוה יותר.

מעבר לכך אנו רואים כיום יותר ויותר פרגולות אלומיניום שכן יש להן יתרונות רבים על פני פתרונות הצללה אחרים וישנים יותר כמו סוככי שמש או פרגולות עץ תודות לאלמנט העיצובי שהן מכניסות לבית שלנו מעל הכל, ובהיבט הפרקטי לאור העובדה שאורך חייה של פרגולה אלומיניום ארוך יותר והטיפולים והשוטפים והתחזוקה של פרגולות מסוג זה נמוך יותר ביחס לפרגולה מעץ למשל.