פרגולה עשה זאת בעצמך

פרגולה עשה זאת בעצמך מחיר

Published by

Posted on November 17, 2016

התברכתם בשתי ידי זהב ואתם נמצאים בשלב שבו אתם מעוניינים לעצב את הגינה שלכם ולהוסיף לה אור, פריטים עיצוביים וכמובן אביזרים שישרתו אתכם נאמנה לאירוח. אחד המוצרים המבוקשים בבתים הישראלים בהם גינה, גג או חצר הוא פרגולת העץ כמובן. פרגולת עץ לא רק מעשירה את החצר ומוסיפה לה מראה ייחודי במינו, היא גם משתלבת עם הירוק, הצמחיה והעצים, משמשת אותנו להמון מטרות במהלך השנה ומאפשרת לנו להנות מאזור מוצל ומוגן הן בימי הקיץ החמים והן בימי החורף הקרירים שכן היא מוגנת ומוצללת.

 

פרגולה עשה זאת בעצמך- מה משפיע על המחיר?

לאחר שהחלטתם כי לא מדובר בעבודה מסובכת וכי כל אחד שיודע לעקוב אחר הוראות פשוטות, מודד בצורה מדויקת את השטח ומבין כי כל מה שהוא צריך בכדי לבנות פרגולה ממש בעצמו זה עץ איכותית, מוצרי פרזול וסככה כל מה שאתם צריכים לעשות זה להחליט מאיזה עץ אתם בונים את הפרגולה שלכם. בעוד עץ האורן נחשב למבוקש ביותר בשל המחיר הזול שלו, עמידותו, חוזקו ומעניק לפרגולה מראה אלגנטי ונקי, העץ הגושני באופן יחסי יקר הרבה יותר, נחשב גם הוא לחזק ועמיד מאוד אך מעניק לפרגולה מראה מעט יותר גס, טבעי ועשיר. במידה והחלטתם לבנות את הפרגולה בעצמכם מה שישפיע בצורה ניכרת על המחיר הוא כמובן העץ אותו תבחרו.

 

בונים בעצמכם פרגולה מעץ? כדאי לדעת!

ראשית כל חשוב מאוד לעשות הבחנה בין פרגולה עומדת לפרגולה תלויה. בעוד פרגולה עומד נשענת על גבי ארבעה עמודים ומנותקת מקירות, פרגולה תלויה מחוברת באחד הצדדים שלה לקיר ששיך לבית שלנו. פרגולה על עמודים חייבת להיבנות על יסודות חזקים העשויים מברזל. טרם אתם בוחרים בעץ שישמש אתכם לבניית הפרגולה מומלץ לבחון את אופן עיבוד העץ, למראה הסופי שלו וכמובן להחליט על סוג ההצללה שהכי תתאים לעץ שבחרתם בין אם זה מחצלת במבוק, סנטף, פוליגל, פרזנט או רעפים.חשוב להבין! בניית פרגולה היא עבודה הנדסית הדורשת דיוק, עבודה עם פלס ומדידה נכונה, זאת בכדי שנוכל לבנות את הפרגולה שלב אחר שלב בלי לחזור אחורה ולכן כדאי לעשות עבודת הכנה מראש.

פרגולה עשה זאת בעצמך