פרגולות עץ מחירים

פרגולות עץ מחירים

Published by

Posted on February 17, 2017

הדבר הראשון שאנחנו מחשבים אחרי המטר המרובע הוא המחיר. כמובן ששכל שהבית גדול יותר כך גם המחיר עולה בהתאם. פרגולות עץ מחירים נותנת את המענה הטוב ביותר לאלו הרוצים לבנות לעצמם פרגולות מעץ. טווח המחירים יכול להיות גמיש ולהיות מותאם לצרכן. לאחר שהצרכן הכיר שאיזשהו צורך והתחיל לאסוף מידע על קשת החלופות היכולות לספק לו את אותו הצורך מגיע השלב שבו עליו להעריך ולעבד את המידע ולקבל החלטה באיזו חלופה הוא בוחר. לרוב הצרכן ניצב  בפני עומס מידע רב, תחת לחצים שונים ומגבלות שונות, ולכן  הוא נעזר באסטרטגיות פעולה שמסייעות לו בתהליך הזה. אסטרטגיות אלה ניתנות למידול. מקורם של רוב מודלים אלו המנסים לתאר את מערך קבלת ההחלטות של צרכנים בשנות ה-70, התקופה בה החלו להבין את ההטרוגניות בין הצרכנים וגם את העובדה שכשהצרכן בוחן מוצר, הוא רואה לפניו סל של תועלות ומייחס חשיבות שונה לכל תועלת. במעורבות גבוהה הצרכן משקיע הרבה אנרגיה בחיפוש אחר מידע, בתהליכי קבלת החלטות, וגם לאחר הקנייה הוא ממשיך לחשוב על ההחלטה שביצע ולהשקיע בנושא, פחות מוצרים נלקחים בחשבון מבחינתו. לעומת זאת במעורבות נמוכה במוצר, שהוא פחות קריטי לצרכן, הוא עובר את אותם השלבים של איסוף מידע  וקבלת החלטות רק באופן יותר ספונטאני, פחות משקיע  זמן ומאמץ והחלטתו הסופית פחות מבוססת על גיבוש עמדה מעמיקה ויציבה. הצרכן פתוח לנסות יותר מוצרים. באופן שטחי, ניתן לחשוב שדפוסי האינטגרציה השונים הם הרחבה או הכללה לצורה בה יחידים מנהלים יחסים כלכליים. אך מבנים כפי שתיארנו לא יכולים לנבוע מהכללה פשוטה של פעולות יחידים. למשל: התנהגות הדדית בין יחידים משלבת את הכלכלה רק אם יש מבנים סימטריים מאורגנים. כך למשל מערכת סימטרית של קבוצות קירבת דם. אך מערכת סימטרית של קירבת דם אף פעם לא מתהווה כתוצאה של התנהגות הדדית במישור האישי. מכאן שהתנהגות של יחידים נובעת ממבנה ולא ההפך- אין התנהגות מבנה נובעת מהתנהגות יחידים. לכן פרגולות עץ מחירים יהוו את הפתרון האידיאלי בשבילך.