צבע אפוקסי לעץ

צבע אפוקסי לעץ

Published by

Posted on June 19, 2017

איך צובעים אוניות ומטוסים?

אם אי פעם תהיתם כיצד צובעים אוניות ומטוסים, אתם לא לבד. לעתים אנחנו יכולים לגלות סקרנות עצומה כיצד מצליחים לצבוע חלק מהמכשירים שאנחנו משתמשים בהם יום יום כמו למשל מדיח כלים, מכונת כביסה או המיקסר שאנחנו מכינים איתו עוגה. הצבע האוניברסלי למיקסר הוא לבן אבל אפשר להביא שהוא לא נצבע באמצעות צבעי מים או צבעי שמן שאנו מציירים בעזרתם על נייר אלא מדובר על צבע מיוחד. הצבע הזה נקרא צבע אפוקסי ויש לו תכונות מדהימות ועמידות שאין להן מתחרים. הצבע האפוקסי מתאים לשימושים רבים וביניהם אפילו צביעת אוניות ומטוסים. החומר האפוקסי מכיל זרזים שמתייבשים ונשארים לאורך זמן. צבע אפוקסי לעץ הוא הצבע המוצלח ביותר כדי לתת למשטחי עץ מראה חלק ואסתטי שאין כמותו.

למה צבע אפוקסי לעת הוא הכדאי ביותר?

החומרים האפוקסיים הם משפחת חומרים שמסייעת לו רק לצביעת מכשירים ומשטחים אלא ליצירת דבקים, פחיות ועוד. בדרך כלל מדובר על חומרים וצבעים שלא מיועדים למשתמשי קצה אלא לתעשיות השונות, אך אם תרצו לצבוע את המחסן שלכם בצע איכותי, צבע אפוקסי לעץ מיועד בשבילכם ונגיש בחנויות רבות.

הצבע האפוקסי מתאם לצביעה של משטחי עץ רבים מכל הסוגים. העץ הוא חומר גלם עדין ורגיש וצריך להתייחס אליו בהתאם ולהתאים לו את סוג הצבע. מומלץ להתייעץ עם בעל מקצוע מתאים כיצד להתאים את הצבע האפוקסי לסוג העץ וכך למזער את הסיכוי לתוצאה לא רצויה.

צבע אפוקסי לעץ נותן מראה אסתטי ומרענן לכל סוגי העץ ומקנה להם ברק מחודש. ברגע שעץ נהיה ישן תוכלו לחדש אותו בזכות צביעה יסודית ומקצועית כאשר הצביעה משטיחה את העץ וגם מונעת ממנו להיסדק. הצבע האפוקסי משמש גם כשכבה עוטפת ומגנה על הרהיטים או על קירות העץ לאורך תקופות ארוכות ותחזוקה היא לא עניין שיטריד אתכם.

אין צורך בכמה צביעות

היתרון הכי גדול של צבע אפוקסי לעץ הוא שאין צורך לבצע כמה צביעות. בצביעה בחומרי צבע אחרים יש צורך לבצע צביעה אחת לבידוד ולאחר מכן צביעה שמקדימה את הציפוי ובדרך כלל גם שכבה לשימור. בצביעה על ידי צבע אפוקסי מספיק צביעה אחת ישירה על העץ ואז העבודה קלה בהרבה.