צבע לעץ אורן

צבע לעץ אורן

Published by

Posted on June 24, 2017

כך תטפלו בריהוט הגינה שלכם

ריהוט גינה הם מהפריטים היותר מגניבים בבית. כיף לשבת בהם ודאי כאשר בחוץ שורר יום נעים. הרבה מרהיטי הגינה עשויים מעץ אורן שהוא אחד העצים האיכותיים והמומלצים ביותר לכל סוגי הרהיטים. לעץ אורן מספר מאפיינים בולטים והוא משמש לבניית פרגולות, סככות, צימרים שלמים ודקים. העץ נפוץ מאוד בארץ ישראל הרבה בגלל מחירו הזול ויכולת העיבוד הגבוהה שלו. לצד כל אלו, לעץ האורן יש חסרונות: העץ נסדק יחסית בקלות ויש להקנות לו טיפול שוטף. כדי לשמור על עץ האורן עד כמה שניתן צריך לשמור עליו במקום ראוי ומצל ולהשתמש בצבע לעץ אורן.

צביעת עץ אורן: כך עושים את זה נכון

  • צביעת עץ אורן חייבת להתחיל בניקוי של העץ. מומלץ לשייף ביסודיות את כל שכבת העץ עד שיש מראה נקי וחלק. גם אם תשתמשו בצבע לעץ אורן ייחודי ומותאם תגלו שהמשימה לא תהיה מושלמת בלי ניקיון ושיוף יסודיים. לאחר מכן תצטרכו להסיר את כל הלכלוך שנוצר במטלית לחה כך שתספגו את כל חלקי הנסורת שנותרו.
  • לאחר ששייפתם וניקיתם הגיע הזמן לצבוע. צבע לעץ אורן חייב להימרח בהתאם לסיבי העץ. אם תצבעו כנגד סיבי העץ תגלו שיש חלקים שהמברשת לא מצליח לצבוע. כדי להשיג מראה חלק ואחיד, תצבעו בעזרת מברשת מתאימה בגודלה, בזהירות ובעדינות. אין לאן למהר, צביעה כזו דורשת דיוק וסבלנות.
  • חשוב מאוד לצבוע באופן אחיד. תבע לעץ אורן נותן לכם אפשרות לשכבה אחידה וחלקה כאשר היתרון של צבע ייחודי זה הוא ההגנה שהוא נותן לעץ אורן בעיקר בגלל השימושים הבולטים שלו שמתרחשים בסביבה חיצונית. שכבה אחת תספק הגנה מספיקה וכל שכבה נוספת שתצבעו תעניק הגנה נוספת ותשמר אותו עוד יותר.

תחזוקה שוטפת הכרחי למראה מושלם

עץ האורן נסדק מהר ואם הוא נמצאת קרני השמש הן יגרמו לבלייה מוקדמת שלו. אם אתם רוצים לתת לרהיטים שלכם מראה טוב ולשמור עליהם היטב אתם מוכרחים לבצע צביעות לעתים תכופות כדי שהוא יישמר רענן ומבריק. מומלץ לרכוש צבע לעץ אורן שיהיה אצלכם במחסן כך שמלאכת הצביעה תהיה נגישה בכל תקופה מתי שיהיה לכם זמן פנוי.