צבע לעץ על בסיס מים

צבע לעץ על בסיס מים

Published by

Posted on June 28, 2017

חשוב להבדיל בין סוגי הצבעים

אם החלטתם בסוף השבוע הקרוב שיגיעו לקיצן הדחיות המרובות לצביעת הרהיטים והמחסן, חשוב מאוד שתתכוננו היטב למשימה. מלאכת הצביעה יכולה להיות ארוכה ומייגעת אך מגבשת ואחת כזו שתיתן ריענון חדש לכל האביזרים והמקומות שאתם משתמשים בהם יום יום. כשאתם צובעים עץ אתם צריכים לדעת איך להתייחס אליו ולהתאם אליו את הצבע. כשאתם צובעים מתכת כדאי שתשתמשו בצבע ייעודי למתכת. לכל חומר יש את התכונות שלו ויש לו צבע מותאם וגם כשאתם צובעים עץ, חייבים לבחור צבע מתאים לפי סוג העת ולפי התוצאה הרצויה. צבע לעץ על בסיס מים הוא אחד הצבעים המובילים וחשוב להבין במה הוא שונה משאר הצבעים.

מה מיוחד בצבע לעץ על בסיס מים?

  • צבע לעץ על בסיס מים הוא צבע שניתן לדלל במים. המים הם המקשרים של כל רכיבי הצבע ולאחר שהצבע נמרח הם מתאדים ונותרים רק השטחים החלקים שספגו את הצבע. בדרך כלל מדובר בחומרים שעשויים מהצבען עצמו, הפיגמנט, יחד עם חומר אקרילי. היתרון הבולט של צבע לעץ על בסיס מים היא היכולת לנקות אותם בקלות. כיוון הצבע מסיס במים ניתן להוריד אותו בקלות על ידי שימוש במברשת, מים ומעט סבון. כמו כן הצבע יורד בקלות בצנרת ולא סותם אותה.
  • עוד יתרון של הצבע בעיקר בבית ששיש בו ילדים, היא שהצבע לא רעיל כלל. צבעים כאלו לא יכולים לסכן אף אחד וגם לא ילדים קטנים מאוד אך חשוב מאוד לשים לב על האריזה ולברר לגבי כל סוג צבע בנפרד כי יש כמה סוגים שכן יכולים לגרום נזק בבליעה.
  • צבעים מסוג זה שומרים על הגוון של העץ בניגוד לצבעים אחרים שפשוט עוטפים אותו. כך תוכלו לשמור על הצבע הפסטורלי והטבעי של העץ ועדיין לתת לו הגנה ועמידות לאורך שנים ארוכות.

צבע לעץ למראה חלק

צבע לעץ על בסיס מים גמיש מאוד בצביעה שלו והוא מתאים לכל פני שטח על כל עץ. למעשה השטח מכסה את הסדקים הקטנים ביותר וכמעט ואין קילופים ובליטות במהלך המריחה שלו מה שנותן מראה נהדר שאין לו תחליף.