ריצוף מעץ מלא

שאלות חשובות שיש לשאול לפני שקונים ריצוף מעץ מלא

Published by

Posted on May 24, 2017

קנייה של רצפה מעץ מלא היא החלטה גדולה שזה נוגע בהוספת רצפות חדשות לבית שלך. רצפה מעץ מלא מעוצבת להחזיק מעמד שנים וזאת הסיבה שאתם צריכים לקחת החלטה שתעמוד בדרישות העיצוב הייחודיות שלכם עכשיו ובעתיד.

הדבר הראשון שאתם צריכים לשאול את עצמכם הוא המיקום של החדר. האם אתם ממקמים את הרצפה החדשה בקומת הקרקע או בקומה השנייה או שאתם עובדים על המרתף שלכם? אם אתם חושבים על המרתף אז רצפת עץ מלא לא תהיה האפשרות הכי טוב ואולי תרצו לחשוב על ריצוף עץ מהונדס שהוא שכבה מוצקה של עץ המלוכדת בשכבות עץ אחרות כדי לספק בסיס חזק שעמיד לטמפרטורה וניתן להתקינו מעל בטון.

יתר על כן, ריצוף מעץ עובד בצורה יפהפייה עם כל חדר אחר בבית שלכם. הוא מגוון וניתן להשתמש בו בבתים מודרניים ומסורתיים בקלות. סוג העץ שתבחרו צריך להיות על בסיס החדר שאתם ממלאים ומה אתם עלולים לעשות עם החלל בעתיד, תזכרו שהעץ הוא עמיד לטווח ארוך וכנראה עדיין יהיה ממוקם ויראה יפה כאשר תחליטו למכור או לעבור דירה.

הדבר הבא הוא שתצטרכו להסתכל מקרוב על הקומה התחתונה. דבר שהרבה בעלי בתים לא מבינים את החשיבות של איזה ריצוף מעץ מלא של הקומה התחתונה יעבוד בחלל  שלכם. במקרה שהקומה התחתונה שלכם עשויה מבטון, אתם תרצו להסתכל אל עבר ריצוף עץ מהונדס, אבל בשאר המקרים אתם תצאו שריצוף מעץ מלא מספק לכם את האפקט הויזואלי, האופי והחום שאתם רוצים להשיג על ידי שימוש באפשרות הריצוף הזאת.

תשקלו את אורח החיים שלכם. ריצוף מעץ מלא הוא אידיאלי ברוב הבתים בהתבסס על אורח החיים שלכם. האם יש לך ילדים קטנים? האם יש לכם חיות מחמד? אם יש לכם ילדים, חיות מחמד או שניהם, אתה תמצאו שריצוף מעץ מלא הוא הרבה יותר נוח. קל יותר לנקות ומפחית את הסיכון לחיידקים ואלרגיה וגם לא תמצאו שיער של הכלב על השטיח בכל יום אז כאשר הכלב שוכב מול האח בלילה קר, אתם יכולים פשוט לטאטא את השיער ולעבור על הרצפה עם מגב כדי לוודא שהיא אכן נקייה.

לסגנון של הבית שלכם יהיה גם השפעה משמעותית על הריצוף מעץ מלא שתבחרו. עבור בית מודרני אתם תמצאו כי אשור או אדר מספק לכם את התוצאה הכי טובה עבור העיצוב שלכם, בזמן שבית מסורתי ירוויח הכי הרבה מעץ אלון יפהפה או אגוז המלך.

לאחר מכן תעיפו מבט מקרוב על התחזוקה והטיפול הנדרש בריצוף מעץ מלא. היצרן אמור לספק לכם את ההוראות על אופן הטיפול ברצפה כדי שתדעו שהוא יספק לכם שנים של שימוש כיום ובעתיד.

קיימים גורמים חשובים שיש לקחת בחשבון כזה נוגע לבחירת ריצוף מעץ מלא. הראשון הוא שאתם רוצים להבטיח שאתם רוכשים מספק מוביל עם מוניטין בתעשייה. אתם תרצו לעשות מחקר באינטרנט כדי לזהות את החברה שתרגישו איתה הכי נוח להזמין ממנה, הידיעה שאתם קונים את האיכות הכי טובה תספק לכם ערך מוסף ויופי שאתם מחפשים להשיג.