בניית דק

בניית דקים עשה זאת בעצמך

Published by

Posted on November 10, 2016

תמיד רציתם לבצע פרויקט עשה זאת בעצמך ולא ידעתם מה? תמיד חשבתם שפרויקט עשה זאת בעצמך מתאים אך ורק לכאלה אשר בעלי נסיון משמעותי בבנייה? כדאי שתחשבו שוב. כיום הפרויקטים של העשה זאת בעצמך הפכו פשוטים מתמיד ולא רק שהם עוזרים לנו לחסוך כסף רב אלא גם מגבשים היות והם יוצרים הזדמנות לפרויקט משפחתי של בנייה של דבר כלשהו בבית ביחד עם הילדים למשל, דבר שיחזק את הקשר שלהם עם הבית וגם יקנה להם ערכי עבודה ומסוגלות.

בניית דק היא אינה דבר מסובך.

אז כבר הבנו שאין צורך להיות נגרים על מנת להתקין דק בגינה או סביב הבריכה ואפילו על גג הבית, בראש ובראשונה מהסיבה שעץ הוא אחד מחומרי הגלם הנוחים ביותר לעבודה, הוא מאוד גמיש ונוח להתקנה אך מעל הכל מחסני העצים יכולים להקל עלינו את העבודה עוד יותר כאשר יספקו לנו עץ חתוך במידות שאנו זקוקים להתקנת הדק לאחר פעולות גימור כך שכל שעלינו לעשות הוא להתקין את הדק. במחסן העצים גם יציידו אתכם לא רק באריחי הדק אלא גם בכלים מתאימים לעבודה עם עץ וגם בהוראות כיצד יש להניח את הדק ולהתקינו.

יתרונות של רצפת דק .

מעבר לאלמנט העיצובי שריצוף דק מתאים לכל סביבה, בין אם זה בחצר, ובין אם זה סביב בריכה או במרפסת, יש לנו מספר יתרונות נוספים. האחד ואולי הבולט ביותר הוא משטח שנוח וכייף ללכת עליו גם שיחפים, במיוחד בחודשי הקיץ. שנית, אריחי הדק מהווים משטח מפולס ונוח בחצר, כזה שניתן למקם בו שולחן וכיסאות וליצור פינה קטנה בה אנו יכולים לשבת לשתות קפה או אפילו לאכול ארוחת בוקר בגינה, בניגוד לדשא שעליו לא פשוט למקם שולחן וכסאות. בנוסף ריצוף החצר באריחי דק מהווה יתרון כאשר לילדים יש משטח נוח שעליו הם יכולים לשחק, לרוץ, להשתולל ולשכב. דק הוא משטח אידיאלי כאשר מדובר בבריכה היות בניגוד לריצוף או אינו מחליק כך שהוא מהווה יתרון בהיבט הבטיחותי בסביבה של בריכה, במיוחד כאשר מדובר על ילדים.

בניית דק