דק סינטטי מחיר

דק סינטטי מחיר

Published by

Posted on August 16, 2017

הדק הסינטטי שכבש את ישראל

אנשים רבים מקימים דקים גם במצבים שאין להם גינה. הדק הוא כל כך יפה ושימושי ונותן אווירה טבעית כך שגם במרפסות הוא יכול להיות מאוד שימושי. ישראלים אוהבים מאוד דקים טבעיים מעץ אך יש להם חסרונות רבים כמו משל תחזוקה תמידית עמידות חלקית בלבד בתאי מזג אוויר בעייתיים כך שדק סינטטי תפס את מקומם של הדקים הטבעיים בגינות רבות, במסעדות וגם במרפסות. לדק סינטטי מחיר נמוך יותר מעץ בממוצע אל דק סינטטי מציג מגוון רחב של יתרונות ופעמים רבות אתם תוכלו לראות שדק סינטטי גם עולה יותר מעץ טבעי. כמובן שיש כמה גורמים שמשפיעים על המחיר שלו וכך תוכלו להגיע להצעה משתלמת ביותר.

מה משפיע על המחיר של דק סינטטי?

  • לדק סינטטי מחיר משתנה שמאוד תלוי בטיב הדק. כמו כל דבר בחיים וכל רכישה שתבצעו אם תקנו הרבה תקבלו מחיר משתלם יותר. אם תתקינו דק על כמה מטרים ספורים המחיר למטר יכול לנוע בין שלוש מאות ועד שבע מאות שקלים למטר לעומת דק שתתקינו על חלק גדול יותר בחצר ואז המחיר יכול לרדת בכמה עשרו תשקלים למטר, תלוי גם מה כושר המיקוח שלכם. השטח משמעותי ביותר וכמו כן גם איכות הדק.
  • איכות הדק מאוד חשובה כשמדובר בדק סינטטי. מצד אחד דק סינטטי מוכר לכולם בתור דק עמיד ביותר שאפשר להשקיע בו תחזוקה מינימלית והיא יהיה עמיד לאורך שנים. מצד שני יש דקים שלא יחזיקו מעמד רב ואחרי כמה שנים תצטרכו להחליף אותם. הכל תלוי באיכות חומרי הגלם ובאיכות היצרן. בדיוק בגלל סיבה זו יש דקים סינטטיים שמצד אחד עולים יותר ומצד שני עולים פחות מדק מעץ.

כמה עולה ההתקנה של דק סינטטי?

אחד הגורמים החשובים ביותר שקובעים את מחירו של דק סינטטי היא ההתקנה. לדק סינטטי מחיר גבוה יותר ככל שההתקנה תהיה יותר מסובכת. לעתים לא מדובר על משטח ישר אלא על משטח בעייתי או בוצי שצריך הגבהה או יישור. דק שמותקן על בטון יהיה פשוט יותר וזול יותר מאשר על אדמה.