מדוע כדאי לכם לבחור במחסן עצים משמר השבעה

Published by

Posted on December 23, 2015

  • ראשית, הנסיון שצברנו במרוצת השנים מקנה לנו יתרון תחרותי על פני מחסני עצים אחרים. מאחורינו אלפי פרוייקטים שבהם לקחנו חלק באספקת עצים, כאשר ביניהם פרויקטים פרטיים, פרויקטים גדולים של בנייה ואספקה שוטפת של חומרי גלם לנגריות רבות ברחבי הארץ.
  • לנו, במחסן עצים משמר השבעה יש מערך הפצה משלנו, דבר שמקנה יתרון תחרותי נוסף על פני המתחרים. אנו לא תלויים במובילים חיצוניים על מנת שיובילו את העצים, ולא מבקשים מהלקוח לדאוג להובלה או להוביל בעצמו את העצים. חלק מהשירות שלנו הוא הובלת העצים שרכשתם אליכם עד פתח הבית/המפעל/הפרויקט. אנו יודעים כמה לחץ יכול להוות פרויקט בנייה ולכן אנחנו רוצים לעזור לכם כמה שרק ניתן ואחת הדרכים שבה אנו עוזרים ללקוח הוא השירות היעיל שלנו וההובלה של העצים עד הלקוח.
  • עץ לפי מידות ורמת גימור הוא עניין של טעם אישי וצורכי הפרויקט. אנו יודעים להתאים את עצמנו לדרישותיו של כל לקוח באופן ספציפי ועל מנת שהעץ יתאים לו לסוג הפרוייקט אנו מטפלים בכל עץ באופן שונה על פי הזמנה. לצורך העניין הזמנה של עץ שעתיד לשמש בתור פרגולה ויעמוד בתנאי מזג אויר קשים של גשם לחות ושמש לא צריך את אותה רמת גימור של עץ שעתיד לשמש בתור חיפוי פנים לבית. כך שכל הזמנה מטופלת בנפרד ובמלוא תשומת הלב על מנת להביא לכם את העץ במידות וברמת הגימור הטובה ביותר לפרויקט שלכם.
  • המיקום של מחסן עצים משמר השבעה הוא אידיאלי, כאשר מושב משמר השבעה נמצא במרכז בארץ, בסמוך לנמל התעופה בן גוריון, מרחק של עשר דקות נסיעה מראשון לציון, חולון ובאר יעקב, ומרחק של חצי שעה ממרכז תל אביב. המיקום המרכזי שלנו מאפשר לנו להגיע אל הלקוחות שלנו בצורה מהירה ויעילה בכל שעות היום, וגם לקוחות יכולים להגיע אלינו למחסן בקלות יתרה על מנת לבחור סוגי עצים.

אלו רק חלק מהיתרונות של מחסן עצים משמר השבעה אך אנו בטוחים שברגע שתעזרו בשירותים שלנו, תראו כי יש לנו עוד יתרונות רבים.