נגריה עשה זאת בעצמך

נגריה עשה זאת בעצמך תל אביב – איך בוחרים?

Published by

Posted on December 06, 2016

יש כל כך הרבה מוצרים שאפשר להכין מחומר הגלם עץ בשל היותו חומר גמיש, קל לשימוש, נעים למגע ונוח לעבודה… בהמשך נתאר עבורכם את כל הפריטים, החפצים והרהיטים שניתן לבנות מחומר העץ ואף לשלב גילופים וצורות, אך קודם לכן, טרם אתם בוחרים את המוצר, חשוב גם להבין איפה לרכוש את העץ עצמו וכמה חשובה בחירת הנגריה המספקת ייעוץ ומוצרים שונים למטרת בנייה בשיטת ״עשה זאת בעצמך״.

 

  1. סוגי העצים- חשוב מאוד לבחור בנגריה בתל אביב המספקת לקהל לקוחותיה את העצים הכי איכותיים שיש במיוחד אם מדובר בבנייה של מוצרים כמו שולחן כתיבה, שולחן אוכל, פרגולת עץ, גדרות מעץ או דק מעץ. על העץ לעבור את כל תהליכי החיטוי והניקוי במטרה למנוע מצב של חדירה מזיקים או שחיקה מוגברת של העץ כתוצאה ממזגי אוויר קיצוניים כמו שמש, רוח, גשם, ברד וכדומה.
  2. האם מייעצים לכם- כדאי לשקול ולבחור בנגריה בתל אביב המספקת גם שירותי ייעוץ, כך תוכלו להתייעץ לגבי הגדלים, הגבהים והאורכים של העצים המתאימים למטרה שלשמה אתם רוכשים את העץ וגם לגבי סוג העץ ותכונותיו, כך תוכלו לדעת בדיוק כיצד לעבוד עם העץ בפועל.
  3. מחיר- כמו כמעט בכל מוצר או חומר גלם אותו אנו רוכשים, המחיר כן משפיע על האיכות ומכיון ואתם עומדים לבנות את המוצר או הרהיט בעצמכם, שווה לא להתפשר על האיכות של העץ כדי שתוכלו להנות מאותו מוצר לאורך שנים רבות.

 

נגריה בתל אביב – מה תוכלו לבנות בעצמכם?

אין גבול לדמיון ואין גבול לדברים שניתן לבנות בעצמכם מחומר העץ: רהיטים דוגמת ספסלים לגינה, אדניות לפרחים, שולחן לאורחים ואפילו כסאות לפינת האוכל. ניתן לבנות מסגרת מעץ ולשלב בה מראה, להכין אביזרי וחפצי נוי מעץ כמו שעון, בתי נורה, מתקן לאשפה ועוד. בנוסף, בחומר העץ נהוג לבנות בעצמנו דקים, פרגולות, פרקטים אך כאן כבר דרושה עבודה מקצועית בה אנו מקפידים על שלבי עבודה, חוקי בטיחות, מוצרי פרזול ורמת דיוק גבוהה.

נגריה עשה זאת בעצמך