ריצוף מעץ

עיצוב מחדש של הרצפות עם ריצוף מעץ

Published by

Posted on December 05, 2016

כאשר מעצבים מחדש את הבית אחת מההחלטות הכי חשובות היא איזה סוג של רצפת עץ להשתמש. למרות שחלופות אחרות נראות כמו מציאה בהתחלה, רצפת עץ היא רגישה פחות לסדקים וסוגים אחרים של לחץ, אלא גם הוכח שהיא משפרת באופן ניכר את ערך הבית.
לא רק שפרקט מעץ מעלה את ערך הבית באופן משמעותי, יש לו גם מראה נאה, מקצועי ומלוטש שירשים את האורחים ואת בעלי הבית.
למרות שזה עלול להיראות מהמם בין אם לבית יהיה ריצוף מהונדס או ריצוף מעץ מלא , הבחירה מתקבלת בקלות לפי האופן של מה אתם רוצים שהמוצר הסופי ישיג.

אם אתם מעוניינים במראה מחוספס לביתכם אז רצפת מלוחות עץ הן בחירה מצוינת עבורכם. למרות שהוא קשה יותר להתקנה, המראה הטבעי המקסים של רצפת לוחות העץ יגרמו לבית שלכם להרגיש כאילו שהוא חדש. הנוחות והנוסטלגיה של הליכה על רצפה העשויה מלוחות עץ היא אחת מבחירות הכי מספקות של בחירות ביתיות שעיצוב מחדש יכול להביא. למרות שלוחות עץ יציבות מצריכות תחזוקה שוטפת, זה יהיה כדאי כאשר לוקחים בחשבון את האסתטיקה שהן מוסיפות. אם תחליטו ללכת על לוחות עץ, אתם כנראה תצטרכו עזרה בהתקנה מכיוון שזה עלול להיות מסורבל להתקין ללא ציוד מתאים.

כאשר אתם בוחרים רצפות מלוחות עץ, בתים משתמשים לעיתים קרובות בעץ מסוג אלון מכיוון שהם מתאימים עם סגנון השכנים שלהם ותרבות האזור. למרות שהסוגים של רצפת עץ אלון משתנים בהתאם לאזור, רצפת עץ אלון אירופאית היא ללא ספק הנפוצה ביותר. הסיבה מאחורי רצפת עץ האלון האירופאית היא המראה העדין והמתוחכם שהופך אותה למאוד מושכת לאלו המעוניינים להוסיף טעם מעודן לביתם בזמן העיצוב מחדש.

אפילו אם אתם רק מעוניינים בהגדלת ערך הבית עבור מכירה, רצפות עץ אלון בבתים נמכרות בהרבה יותר מעלות ההשקעה. אם אינכם מעוניינים ברצפת עץ אלון, קונים יכולים ליהנות גם ממראה המרקם של רצפות עץ במצוקה. אז אל תפחדו להתנסות ולסטות מהשיטה המסורתית כי מראה של רצפת עץ במצוקה יכול להשתלב היטב עם שאר הפנים של הבית.

ריצוף מעץ