דלת עץ מלא

על מה להסתכל כאשר קונים דלת מעץ מלא

Published by

Posted on May 23, 2017

קיימים גורמים מגוונים שאתם צריכים לקחת בחשבון כאשר קונים דלתות מעץ מלא כמו מחיר, תפקוד ורמת התחזוקה והטיפול הנדרש.
דלתות מעץ מלא זמינות בעיצובים שונים הזמינים לבחירה המורכבים מחתיכה אחת של עץ מלא, קורות עץ אנכיות או פאנלים וכמו כן ממעקה או חתיכות עץ אופקיות. תזכרו שמפני שדלתות מעץ מלא נבנות מעץ, יש להן נטייה להצטמק ולהתנפח במהלך כל השנה. זו הסיבה לכך שדלתות מעץ מלא נבנות עם מעקה וקורות אשר עוזרות לחזק את העץ ולמנוע ממנו להתנפח, להצטמק ולהתעקם.
טווח המחירים תלוי בסוג העץ המשמש ליצירת הדלת שלך מעץ מלא. לדוגמא, דלת מעץ מלא העשויה מעץ קשה היא הכי יקרה שנמצא למצוא בדלתות מעץ. החדשות הטובות הן שמפני שדלתות מעץ מלא הן יפהפיות, זה פשוט להפוך אותן למושכות על ידי התאמה אישית עם זכוכית או גילופים. אתם צריכים לצפות לשלם יותר עבור דלת מעץ מלא עם פאנל מזכוכית.
כאשר קונים דלת מעץ מלא אתם צריכים לקחת בחשבון את התפקודיות המיועדת שלה. מאפיינים שונים יישחקו תפקיד כאשר בוחרים דלתות מעץ מלא עבור החלק החיצוני או הפנימי של הבית שלכם.
לדוגמא, עבור הדלת החיצונית שלכם מעץ מלא אתם תצטרכו אחת שעמידה בפני מזג אוויר ועמידה מספיק כדי לעמוד בחשיפה המתמשכת למזג האוויר.
בגלל המגוון הרב של הצבעים והסוגים השונים של העץ, הם אידיאליים להתאמה אישית. לכן אתם יכולים לבחור את סוג העץ המלא הנכון עבור החלק הפנימי של הבית שיאפשר לכם להשיג את האפקט הרצוי. אתם יכולים גם ללכת על דלתות מעת מוכתמות או צבועות שהיופי שלהם משתפר עם גימור כזה.
אתם צריכים לשים לב שדלתות מעץ מלא לא מספקות הרבה בידוד כפי שדלתות מברזל או סיבי זכוכית עושות. אולם, הדלתות הללו מסוגלות לעמוד טוב מאוד בפני סופות ומזג אוויר סוער במיוחד. החדשות הטובות הן שהעץ כולל הרבה כיסי אוויר קטנטנים אשר מאפשרים בידוד.
כאשר בוחרים את הדלת מעץ מלא הנכונה עבור הבית שלכם, אתם צריכים לקחת בחשבון את כמות הזמן, המאמץ והטיפול שאתם מוכנים להקדיש לתוך האחזקה של הדלתות. בחירת דלת אשר יש לה גימור עליון יעזור למנוע סדקים ועיוותים ולכן מגדיל את העמידות של דלת העץ המלא שלכם. החלק הזה פועל כאוטם אשר מונע מהלחות לחדור לתוך הדלת שלך ובכך מגן על הנפיחות וההתעקמות.
בנוסף, דלתות מעץ מלא עם גימור עליון נוטות לדרוש תחזוקה מעטה וזה הופך אותן לבחירה אידיאלית עבור בעלי בתים עם מעט זמן. במקרה שתקנו דלת מעץ מלא לא גמורה, אתם יכולים לסיים אותה עם איטום איכותי או צבע שיעזור להגן עליה ולהגדיל את אורך חייה.