עץ דק איכותי

עץ דק איכותי

Published by

Posted on August 27, 2017

האם אפשר להתקין עץ דק לבד?

אנשים רבים כבר אימצו את מה שישראלים רבים עשו לפניהם והפכו את המרפסת שלהם למקום הכי מעוצב שיש עם דק טבעי שנותן נראות אחרת לגמרי. רצפת דק היא אחת הרצפות הטובות ביותר לגינה וגם למרפסת למי שרוצה לקבל עיצוב יוקרתי בעלות משתלמת במיוחד. יש מגוון רחב של עצים ולמרות שהמחיר בדרך כלל כולל התקנה, אנשים רבים מעוניינים לחסוך את העלות הזו ולהתקין בעצמם. לא תמיד כל כך פשוט לספק הצעת מחיר לחומרי הגלם לבדם כיוון שרוב הלקוחות מעוניינים בהתקנה יחד עם רכישת הדק עצמו אך רכישת עץ דק לבד היא דבר אפשרי ביותר ואם יש לכם את הידע להתקנה נכונה אולי זה גם יחסוך לכם כסף.

מה צרך לדעת על התקנה של עץ דק לבדכם?

  • אם אתם רוצים לתקין את הדק בגינה שלכם לבד אין עם זה שום בעיה רק חשוב לקחת בחשבון שיש כל מיני דגשים ונהלים שתהיו חייבים לעבוד לפיהם. למשל, עץ אורן חייב להיות בגובה של חמישה עשר סנטימטרים מעל לקרקע אם אתם רוצים שהוא יהיה במרווח האולטימטיבי עבורו לעמידות מלאה מפני לחות. ע איפאה דורש תשתית חזקה במיוחד כיוון שקורות עץ שלו כבדות וקשיחות וגם ההברגה אליו מאוד קשה.
  • כדי להקים את הדק בעצמכם אתם צריכים לדעת כיצד לבצע את החיבורים בצורה נכונה. החיבורים הם החלק החשוב ביותר שיש בדק עצמו יחד עם איכות העץ ואם לא תבצעו את החיבורים בצורה נכונה אתם יכולים להציב את המשפחה שלכם שתשב עליו לאחר מכן בהצלחה. עץ דק ניתן להתקין גם על ריצוף או על בטון קיימים וכך למעשה אפשר לקצר את העבודה ולהיות בטוחים יותר בתשתית הקיימת מאשר על אדמה שלא תמיד תהיה ישרה.
  • אפשר גם להסתיר את ההברגות כך שהם יהיו בחלקים בלתי נראים אך זה ידרוש מכם הרבה יותר זמן והשקעה וגם ידע כיצד לבצע את זה נכון.

חשבו את הזמן ואת התועלת

לפי שאתם ממהרים לנסות לחסוך עלויות על ידי התקנה עצמאית, כדאי שתשקלו את הרעיון שוב נוכח הזמן הרב והמאמץ הפיזי שזה ייקח לכם. עץ דק אפשרי להתקנה עצמאית אך יכול להיות שהבדלי המחירים לא יהיו כל כך משמעותיים.