צבע אקרילי לעץ

צבע אקרילי לעץ

Published by

Posted on June 20, 2017

פרגו משרדים, כותרת:  צבע אקרילי לעץ 23.5

צבע אקרילי לעץ

צביעה נוחה ופשוטה

אם אתם מחפשים כיצד לצבוע את קורות העץ החשדות מהם תקימו מחסן חדש בגינה, או אם אתם מחפשים צבע מספיק עמיד וחזק כדי לצבוע את הרהיטים הישנים כדי להפיח בהם חיים חדשים, אמנם בחירת סוג צבע מתאים ואיכותי הוא שלב קריטי אך חשוב יותר לזכור שהצבע צריך לשתף אתכם פעולה ולהיות פשוט לתפעול. יש צבעים רבים שיכולים להיות מעולים לשימוש בעץ חיצוני אך לא תמיד יש לכם צורך בכך ולא תמיד הריח העז שהם יוצרים והייבוש האיטי שווה את המאמץ. צבע אקרילי לעץ הוא מסוג הצבעים שנותנים לכם גישה ידידותית ונוחה למלאכת הצביעה בלי הרבה אפשרויות להסתבך.

סגולותיו של צבע אקרילי לעץ

  • צבע אקרילי לעץ הוא צבע על בסיס מים שמתייבש מהר. באופן כללי היתרון בייבוש מהיר מורגש אצל כל אחד ובכל מקרה של צביעת עץ כיוון שאין כמו לסיים את כל המלאכה בזמן קצר ובלי המתנה מרובה. צבע אקרילי הוא צבע על בסיס מים כך שהמים מתייבשים לאחר זמן מה כל הייבוש קורה במהירות. לאחר הייבוש, מים לא יורידו את הצבע והוא לא ניתן להמסה מחדש. לעומת זאת, אם יש לכם צבע על המברשת תוכלו לנקות אותו בקלות עם מים וסבון ללא כל מאמץ מיוחד.
  • צבע אקרילי לעץ ניתן למהול במים וכך לדלל אותו. בעזרת דלי מתאים לדילול תוכלו לקרוא על הוראות הדילול שמופיעות על האריזה וכך בעזרת חבית אחת לצבוע חלקים נרחבים. אפשרות זו לא רק חסכונית אלא נותנת לכם שליטה על רמת הציפוי שאתם יכולים ליצור וגם משחק בגוונים האפשריים.

צבע אקרילי לשימוש פשוט

אחד היתרונות של צבע אקרילי לעץ הוא השימוש הפושט והידידותי שלו. לא תצטרכו להסבתך עם צבעים שיישארו לכם כתמים מעצבנים, תנועות המכחול והמברשת בצביעת שלו פשוטות מאוד והצביעה שמתקבלת חלקה. אם אתם רוצים לצבוע עץ, צבע אקרילי הוא אחד הצבעים המומלצים ביותר כיוון שהוא נוזלי מאוד וגמיש, נותן מראה חלק, אסתטי ומבריק וקל למילוי כל הסדקים לכל אורך העץ בצורה אחידה.