צבע ווש לעץ

צבע ווש לעץ

Published by

Posted on June 25, 2017

תכניסו קצת יצירתיות לחיים

אם אתם שוב צריכים לצבוע את קירות הבית או את המחסן, ועל הדרך גם לצבוע את הריהוט הישן שנמצא במרפסת או בגינה, אך אין לכם באמת מוטיבציה כי הפעולה הזו חוזרת על עצמה כל כמה שנים, אולי הגיע הזמן להכניס קצת שינוי. אם אתם רוצים קיר יצירתי כדאי שתשתמשו בצבע ווש. לא הרבה מכירים את תכונותיו המיוחדות של צבע ווש והוא מתאים גם לקירות וגם לעץ. צבע ווש לעץ יכול להיות הדבר המגניב הבא המחסן שלכם או על כל משטח עץ ולמעשה השיטה הזו מתאימה לכל קיר ואפילו לקירות גבס.

מהי צביעת ווש ולמה זה טוב?                                                                       

  • צביעת ווש מתאימה למי שמחפש יצירתיות בקירות שלו. אם יש לכם מחסן ונמאס לכם מהגוון הרגילו המשעמם לשו, צבע ווש לעץ יסדר לכם תבניות מגניבות ודוגמאות שאתם תחליטו עליהן. צבע ווש יכול להתאים לכל צבע והוא למעשה רק מוסיף לגוון דוגמאות משלכם. איך זה מתבצע? אתם לוקחים מכחול, מברשת ואפילו ספוג פשוט, טובלים אותו בצבע ואז מעבירים אותו על המשטח באיזה צורה שאתם רוצים. כך למעשה מתקבלת שכבה תלת ממדית, מעט בולטת, אותה תוכלו ליצור בשורות, בריבועים או בצורות עגולות. תוכלו אפילו לתת לילדים שלכם לצבוע ולעצב לעצמם את החדר.
  • בעזרת צבע ווש לעץ ניתן לבצע צורות ודוגמאות על ידי פיתול קליל בלבד וללא איש מקצוע. אין מקום לטעויות בצביעת מסוג זה וזהו אחד היתרונות הבולטים של שיטה זו. ניתן לבצע את הצביעה עם מברשות וספוגים בכל מיני גדלים בהתאם לתוצאה שאתם רוצים לקבל.

אל תשכחו לבצע צביעה אחידה

אמנם מדובר על צביעה יצירתית ולא שגרתית אך חשוב מאוד ליישם את כל עקרונות הצביעה. חשוב מאוד לפעול לפי ההוראות גם בצביעה על ידי צבע ווש לעץ. חשוב לעבור על כל פני השטח, לעבור עם כמה שכבות שצריך ואפשר אפילו לשלב בין שני גוונים או זה לצד זה או אחד על השני. אחרי שעברתם על משטח העץ חשוב מאוד לוודא שאין חלקים שלא נצבעו כראוי, אפשר לחכות שיתייבשו ואז לעבור עליהם בשכבה נוספת.