צבע לעץ מחיר

צבע לעץ מחיר

Published by

Posted on June 22, 2017

הגיע הזמן לצבוע את המציאות בחדש

כשהבית או העסק כבר לא נראים מושכים, יש צורך להחליף אווירה. לפני שאתם מחליפים את העיצוב בבית ולפני שאתם ממהרים לקנות ריהוט חדש, אולי הצבע הוא זה שצריך חידוש. כמו בקירות הבית שלכם, גם הרהיטים, המחסן ואפילו המלונה של הכלב האהוב שלכם צריכים להתחדש מידי פעם וכדאי מאוד שהצביעה תהיה יסודית ומותאמת. צביעה אמנם יכולה לגרור הוצאה כספית אך לא גדולה כמו שנדמה לכם והכול תלוי באלו חומרי צבע תבחרו להשתמש. לצבע לעץ מחיר משתנה בטווח רחב של מחירים. ישנם חומרי צבע יקרים מאוד וישנם חומרים זולים יותר אך המחשבה שלכם צריכה להיות לטווח הארוך ולא לטווח הקצר.

כמה עולה צבע לעץ ובמה המחיר תלוי?                      

  • בראש ובראשונה חשוב להבדיל בין הצבעים. לצבע לעץ מחיר נמוך יותר כשמדובר על חברות זולות עם מותגים לא מוכרים. כמו כן, יש צבע אפוקסי לעץ, יש צבעים על בסיס מים ועוד. לכל צבע יש את היתרונות והחסרונות שלו ולכן חשוב לוודא היטב מה אם קונים. צבעים לעץ על בסיס מים יכולים להיות פתרון טוב וגמיש למשטחים שונים ולהעניק מראה רענן שמתייבש מהר. פחית צבע של צבע לעץ על בסיס מים יכולה לעלות כשישים עד שמונים שקלים לפחית קטנה וחבית גדולה של שלושה ליטרים כמאה וחמישים עד מאתיים שקלים.
  • לעומת הצבעים האלו, ישנם הצבעים האפוקסיים שאמנם יקרים יותר אך מציעים צביעה פשוטה יותר שדורשת פחות תחזוקה. כשבוחנים את אפשרויות צביעת העץ חשוב מאוד לחשוב לאורך זמן כיוון שאם נקנה צבע לא איכותי או לא מתאים נגלה שאחרי כמה שנים נצטרך לצבוע מחדש.

ככל שהגודל עולה המחיר משתלם יותר

כשאתם רוכשים צבע לעץ מחיריהם יכול להשתנות בהתאם גם לפי הגדלים שתקנו. אמנם צבע יכול להישאר זמן רב אך מומלץ לוודא את השימוש האחרון האפשרי אחרי הפתיחה בחנות בה אתם קונים ובאופן כללי אם מתאים לכם לשמור על חבית גדולה ועד כמה היא באמת חוסכת לכם כסף. חבית גדולה בדרך כלל משתלמת יותר מפחיות קטנות אך לא תמיד יש בהם צורך וכדאי ששיקול הדעת שלכם לא יוטעה בגלל כמה עשרות שקלים.