אריחי דק עשה זאת בעצמך

אריחי דק עשה זאת בעצמך

Published by

Posted on November 08, 2016

בימים של היום, כאשר אנו מנסים בכל כוחנו להילחם ביוקר המחייה ולנסות להוזיל עלויות כמה שרק ניתן, תחום העשה זאת בעצמך צובר תאוצה בעיקר בקרב זוגות צעירים. אנו עדים ליותר ויותר חנויות רהיטים לדוגמא שמוכרות רהיטים מפורקים במחיר זול יותר מחנויות הרהיטים המובילות, ואנו צריכים להרכיב אותם בבית בעצמנו. כמו גם תחום הרהיטים, גם בתחום הדקים אנו עדים לתנופה גדולה בקרב אוכלוסיות רבות שמחליטות לקנות אריחי דק ולעשות לבד את עבודת ההתקנה של הדק בביתם.

היכן ניתן להתקין דק ברחבי הבית.

הדק הפך בשנים האחרונות לריצוף חוץ מאוד פופולרי, ואנו רואים את השימוש בו עולה יותר ויותר בכל שנה ובנוסף אנו רואים אותו בעוד ועוד מקומות ברחבי הבית. דוגמא טובה למקום בו ניתן להתקין אריחי דק הוא כמובן חלק בחצר ביתנו. במידה ויש לנו חצר גדולה עם מרחבים גדולים ניתן בחלק ממנה להתקין דק ובכך לאפשר פינת ישיבה נוחה בחצר. חלק מהתכונות החיוביות של הדק הוא העובדה שהדק משתלב בצורה מעולה עם צמחייה, דשא ואפילו עם ריצוף רגיל. בנוסף להתקנת דק בחצר ניתן להתקין גם דק במרפסת הבית שלנו, או על גג הבית שלנו ובכך לתת לבית אלמנט עיצובי נוסף.

על מה יש לשים דגש כאשר אנו רוכשים אריחי דק.

אם החלטתם לרכוש לבד אריחי דק עשה זאת בעצמך וחשבתם שתוכלו לנסוע למחסן עצים הקרוב לביתכם ופשוט לרכוש עצים ולהתחיל לעבוד כדאי שתעצרו לרגע ותחשבו מסלול מחדש. עליכם לוודא מספר דברים חשובים לפני שאתם רוכשים את העצים לדק היות ועצים הם חומר שאמנם פשוט מאוד לעבוד עימו אך יש לדעת מספר דברים חשובים לפני שמתחילים את העבודה. הדבר החשוב ביותר שיש לעשות הוא לוודא שהעץ אותו אתם רוכשים לאריחי הדק שלכם הוא ברמת גימור גבוהה וכזה שמתאים לתנאי חוץ. עץ שעומד בחוץ חשוף מאוד לפגעי מזג האוויר, פגעי מזיקים וכדומה, לכן עליכם להתייעץ במחסן העצים בו אתם רוכשים את העצים, מהו סוג העץ שיתאים ביותר לסוג העבודה הזו.

אריחי דק עשה זאת בעצמך