עשה זאת בעצמך עץ

עשה זאת בעצמך – פשוט, קל וחסכוני

למה לשלם עבור בעל מקצוע סכומי עתק, אם יש דברים שאפשר לעשות לבד, ואפילו ליהנות מזה? התחושה שבנית ועשית משהו בשתי ידייך, תכננת, עיצבת, צבעת ולבסוף התוצאה גם נראית טוב, היא תחושה נפלאה. במחסני עצים ברחבי הארץ ובחנויות לחומרי בניין וצבע ניתן להשיג מגוון של מוצרים משלימים שיאפשרו לנו לעשות ולבנות כמעט כל דבר בכוחות עצמנו. אם מעולם לא בניתם שום דבר בכוחות עצמכם, הרעיון אולי ייראה לכם כמו חלום שקשה להגשים, אך תתפלאו לגלות מה הידיים שלכם מסוגלות לעשות עם קצת רצון ולימוד עצמי.

 

עשה זאת בעצמך

דברים שאפשר לעשות בעצמך

למען האמת, אין דבר שבעל מקצוע יכול לבנות ואתה לא, הכול עניין של מורכבות וניסיון. יש דברים שקל יותר לבנות ויש דברים מורכבים שדורשים מיומנות, למידה ומקצוענות של שנים. קיימים מקומות המאפשרים הכוונה וייעוץ אשר ישמחו לעזור ולהסביר לכם כיצד לבנות ולתכנן בעצמכם פרויקט שלם. כמו כן, נגריות ומחסני עץ מספקים לרוב שירות נגיש של חיתוך לפי מידה לכל סוגי העץ ואפילו מאפשרים לשכור כלי עבודה במטרה לממש את עיקרון עשה זאת בעצמך, ובכדי שתוכלו להשלים בעצמכם את פרויקט הבנייה שלכם ביתר קלות. הדברים שניתן לבנות לבד הם רבים ומגוונים וכל מה שצריך זה לרכוש את החומרים מתאימים לכך. תוכלו לבנות בעצמכם שערים, גדרות, פרגולות, ארונות, שידות, דלתות, רהיטים בהרכבה עצמית, מדפים ועוד.

 

שולחן עשה זאת בעצמך

לא מסובך מדי?

בכדי לעשות דברים בעצמך, לפני הכול צריך סבלנות. בהתחלה הכול נראה מסובך, יש לבחור את המקדחה הנכונה, את חומרי הגלם המתאימים עבור הפרויקט שלנו, הברגים, הצבעים וכדומה. אך מפעם לפעם הדברים נעשים פשוטים יותר ובסופו של דבר אנו מקבלים מוצר מוגמר, איכותי ומרשים. בשיטת עשה זאת בעצמך אנו חוסכים כסף רב ולכן עם קצת אמביציה והרבה סבלנות נוכל לבנות כל דבר בכוחות עצמנו.

 

לסיכום באמצעות תרגול השיטה עשה זאת בעצמך בתחום הבנייה וההרכבה ניתן לבנות בכוחות עצמנו מוצרים מדהימים שישמשו אותנו לשנים ארוכות. בנוסף הוספה של טאץ׳ אישי ועשייה של הדברים מזווית הראייה שלנו מאפשרת לנו ליהנות מהתהליך, להרגיש שייכים ולחוש סיפוק מרבי בסיום הפרויקט.

עשה זאת בעצמךפשוט כי כל אחד יכול!

המוח האנושי הוא דבר מדהים. תחשבו על זה רגע- קרה לכם פעם שהיה לכם רעיון בראש, משהו מהדמיון ואז הלכתם עם זה עד הסוף וגם ביצעתם את זה לגמרי בעצמכם!? ככה המוח שלנו עובד, ככה אנחנו מפרים את עצמנו וכשיש לנו רעיון או השראה ממקור מסוים, כל מה שצריך לעשות זה פשוט לזרום עם זה ולא תאמינו אילו דברים אתם יכולים ליצור ממש בעצמכם. אם גם אתם יתברכתם בחשיבה יצירתית בכל מה שקשור לבנייה, יצירה, עשייה השמיים הם הגבול. חשיבה יצירתית היא אמנם מושג רחב המביא איתו דיון שלם ומעמיק, אך אם גם אתם מסוגלים לדמיין משהו, כל דבר וכל מה שאתם צריכים זה רק את הכלים ליצור אותו, הגעתם לעמוד הנכון!. רשת האינטרנט עמוסה באתרי אינטרנט, בלוגים וסרטונים העוסקים בעולם ״עשה זאת בעצמך״, כך שממש בקלות על ידי קניית האביזרים, הכלים והמוצרים האיכותיים ביותר תוכלו ממש אצלכם במרפסת לתכנן, לנסר, לחתוך, להדביק, לבנות וליצור כמעט כל דבר בין אם זה באמצעות חומר העץ שנחשב לאחד החומרים היותר בולטים בתעשייה, מתכת, זכוכית ואפילו שילוב של חומרי גלם.

 

הפעם בחרנו לעסוק קצת ביצירה ובשימוש בחומר הגלם המופלא – עץ אשר משתלב נהדר בתחומים כמו נגרות ובניית רהיטים מעץ. אז הנה כמה רעיונות, איפה אנחנו נכנסים לתמונה?. אצלנו במחסן עצים אקליפטופ תוכלו לקבל ייעוץ, לרכוש את המוצרים הנלווים להם אתם זקוקים לתהליך הבנייה החל מהעץ הגולמי עצמו שישמש אתכם לבנייה, דרך  מוצרי פרזול לסוגיהם ועד אביזרים להשלמת תהליך העיצוב כמו אדני רכבת למשל, כדים מעוצבים ועוד. אנו עובדים עם העצים הכי איכותיים שיש בשוק הישראלי. מדובר בעץ מלא הגדל בטבע ועובר את כל התהליכים הנדרשים במטרה למנוע חדירה של מזיקים. העץ ושאר חומרי הגלם אותם אתם רוכשים אצלנו עוברים בקרה מלאה ומגיעים לרמת לחות שתאפשר לכם להנות מהרהיטים והמוצרים אותם תבנו אצלכם בבית או בבית העסק לאורך שנים רבות.

 

עשה זאת בעצמך נגרותכל סוגי הרהיטים מהעץ הכי איכותי שקיים

לא תאמינו איזה שולחן מרהיב אפשר ליצור מפלטת עץ איכותית. ספסלים מעוצבים לגינה או לבית, שולחנות לפינת האוכל או לסלון, שולחן למשרד בגודל ובמידות שמתאימים בדיוק לגודל החלל שלכם, כסאות דקורטיביים והכל מעץ מלא הנחתך עבורכם בדיוק במידות הנכונות. אם זה נראה לכם דבר מסובך לבנות שולחן בעצמכם, אתם ממש טועים, ברגע שרכשתם את חומרי הגלם שלכם ממקום שבו אין פשרות על חומרי הגלם, השולחן או כל רהיט אחר שתבחרו ליצור ייראה מושלם, מרהיב וייצור בדיוק את הרושם הנכון. מה אתם צריכים בכדי לבנות בעצמכם שולחן מעץ למשל- פשוט מאוד! פלטת עץ איכותית בגודל המתאים, רגלי מתכת או עץ מעוצבות ויש לכם שולחן מושלם שישרת אתכם נאמנה לאורך שנים.

 

עשה זאת בעצמך יצירהכל מה שצריך זה עץ איכותי, דמיון והתמדה

השילוב בין דמיון מפותח לבין עבודה עם חומר גלם גמיש, נוח ואיכותי כמו עץ מאפשר ליצור עולם ומלואו. אם גם אתם חולמים ליצור בית חלומות לילדים ממשטחי עץ איכותיים, מדפי עץ עליהם ניתן יהיה למקם את הבובות והספרים, ארגז לכל הצעצועים בבית מעץ, מתלים דקורטיביים מעץ, כל מה שאתם צריכים לעשות זה פשוט להבין איך אתם מביאים לידי מימוש את הרעיון שלכם, לרכוש את חומרי הגלם המתאימים ופשוט להתחיל לעבוד!.  סיבוב קטן ברשת האינטרנט באתרים של עשה זאת בעצמך יביא לכם המון רעיונות מגניבים ומקוריים באמצעותם תוכלו לעצב את חדרי הילדים, את חדר השינה שלכם, את המטבח, הסלון ושאר החללים בבית וכך ליצור מראה ייחודי שלכם- הסגנון שאתם בחרתם. הרי כפרי, קלאסי, אלגנטי, מודרני זה בסך הכל שמות של סגנונות, אז במקום להסתכל ולרכוש רהיטים ומוצרים בסגנון הזה, אתם יכולים ליצור אותם ממש בעצמכם, כל מה שאתם צריכים זה כיוון מחשבה, רעיון וחומר גלם איכותי!

 

עשה זאת בעצמך עץרהיטים, פרגולות, דקים או פרקטים, אפשר ליצור הכל

כשאתם רוכשים בעצמכם את חומר הגלם יש לכם בקרה על כל התהליך מההתחלה ועד הסוף ואתם יכולים ללכת על כיוון יצירתי שמעניין אתכם ויגרום לכם להרגיש שאתם בעצמכם יצרתם את הרהיטים  ופרטי העיצוב המשלימים את המראה העיצובי של ביתכם. הרי מה הופך בית למקום שבו אנו מרגישים בבית? כשאנחנו מעורבים בתהליך העיצוב, הכל נראה אחרת וגם מרגיש כאילו זה שלנו. אז נכון, אולי זה לוקח קצת יותר זמן, קצת יותר מחשבה כי אתם לא קונים הכל מהחנות מוכן כפי שהוא, אלא לוקחים חלק מלא בתהליך ההכנה ותאמינו לנו מניסיון- התוצאה שווה הכל.  אז הנה כמה רעיונות שאתם יכולים לעשות ממש בעצמכם, בשתי ידיים, כל מה שאתם צריכים זה לרכוש את העץ האיכותי, הנקי עם רמת הלחות המתאימה, עץ שישמש אתכם לאורך שנים וישתלב בבית שלכם כמו שצריך. ברגע שיש לכם את המידות הנכונות והמדויקות לפריטים שאתם מעוניינים ליצור אתם יכולים לצאת לדרך. חומר העץ הוא עולם ומלואו תוכלו ליצור ממנו רהיטים לבית ו/או לגינה כאמור, שולחנות, כיסאות, ספסלים וכדומה. בנוסף, מעץ אפשר ליצור דק דקורטיבי בגינה שלכם, פרגולה להצללה או ריצוף פרקט בחדרים השונים בבית. שילוב מושכל, מדוד ומדויק עם חומר העץ יעניק לבית שלך מראה יוקרתי, אלגנטי שישאיר את האורחים שלכם עם פה פעור ואתכם גאים לומר- עשינו זאת ממש בעצמנו, זה הבית שלנו!.

אנו מזמינים אתכם להגיע ולהתרשם מאולמות התצוגה שלנו
צוות המומחים ישמח להעניק ייעוץ והכוונה החל משלב התכנון ועד שלב הביצוע
וכן להמליץ על בעלי מקצוע ממאגר בעלי המקצוע הטובים ביותר בתחום הדרוש

עשה זאת בעצמך מעץ ממוחזר