מדרגות עץ בצפון

מדרגות עץ בצפון

Published by

Posted on March 09, 2016

בצפון הארץ פזורים להם מחסני עצים המספקים לנו הלקוחות שלל של פלטות עצים מכל מיני סוגים. כולנו כבר מבינים את המשמעות של שימוש בחומר גלם כמו עץ בתוך הבית, וכמה אור זה מכניס. מדרגות עץ, שמחברות בין המפלס התחתון של הבית לבין המפלס התחתון יוצרות בבית מראה חמים, רומנטי, כפרי ומשפחתי שאין שני לו. אם בניתם בית, אך לא חשבתם עד הסוף על כל הפרטים, אחת הדרכים לשדרג את הקיים, היא פשוט להוסיף מדרגות עץ על המדרגות הקיימות. סוג של חיפוי. מדובר באופציה פשוטה, קלה וזולה באופן יחסית שתשדרג את ביתכם פלאים. מדרגות עץ עושות שינוי עיצובי מהותי בבית. את מדרגות העץ, תוכלו לדוגמא לשלב עם מגוון של חומרי גלם שונים כמו למשל מתכת, זכוכית או שיש וליצור למדרגות שלכם מראה עמוק ויוקרתי.

 

על מה צריך להקפיד כאשר בונים מדרגות עץ?

  1. על סוג העץ – חשוב לבחור בעץ איכותי, חזק ועמיד. גם בשל העובדה שמדובר במדרגות שאמורות לעמוד בעומדים כבדים יחסית וגם משום שמדובר ספיציפית בחומר כמו עץ. עלינו לבחור בסוג עץ שלא מחליק ויחד עם זאת בעץ שרמת התחזוקה שלו היא סבירה, זאת בכדי שנוכל להנות ממדרגות עץ לאורך שנים רבות קדימה.
  2. על התכנון – מדרגות מכל סוג שהוא ובמיוחד מדרגות מעץ, חייבות להיות מתוכננות בהתאם לכל שלבי הבנייה ובהתאם לכל כללי הבטיחות. עלינו ליצור מדרגות שישתלבו בבית בצורה מושלמת ולכן רמת הדיוק והתכנון חייבות להתבצע על ידי בעל מקצוע מוכר. אל תתפשרו בכל מה שקשור לבטיחות, בחרו את הטוב ויותר ובדקו שאכן בחרתם במישהו עם ניסיון שעוסק בתחום.

 

תוכלו לרכוש את חומרי הגלם בכל מיני מחסני עצים מקצועיים הפזורים בצפון הארץ וכך להנות ממחירים נוחים ולבנות מדרגות לכל החיים.

 

לסיכום, חומר העץ יכול להשתלב בצורה מופלאה עם מגוון של חומרי גלם אחרים וליצור בבית שלכם אווירה של בית חם ומשפחתי. בחרו בסוג עץ שמתאים לסוג הרצפה שבבית שלכם בין אם זה פרקט או קרמיקה וכך תבטיחו הרמוניה.