מדרגות מעץ מחירים

מדרגות עץ מחירים

Published by

Posted on March 29, 2016

היופי שבמדרגות עץ לבית או לחצר, הוא שניתן לייצרן כמעט מכל סוג עץ שקיים. ניתן לייצר מדרגות עץ מעץ גושני, עץ אורן, עץ אלון, עץ מייפל, עץ דובדבן ולכל סוג עץ יש כמובן צבע משלו, מאפיינים משלו, רמת חספוס שונה וכך ניתן להתאים את סוג העץ לתקציב שלנו ולקלוע בדיוק לסגנון העיצובי אותו אנו מעדיפים. המחירים של מדרגות העץ מושפע קודם כל בהתאם לסוג העץ אותו אתם בוחרים. יש עצים זולים יותר דוגמת עץ האורן, ויש עצים מעט יותר יקרים כמו למשל עץ אלון ויש סוגי עצים שממש נחשבים ליוקרתיים כמו עץ גושני למשל. לרוב, ככל שהעץ יהיה יקר יותר, כך המראה שלו יהיה מסיבי ויותר ולכן כדאי גם לקחת שיקול של עיצוב ומראה. בנוסף, המחיר יושפע גם מהמקום שבו תחליטו לרכוש את העצים. אם לדוגמא תלכו ישירות ליבואנים שהם מחסני העצים הפזורים בארץ, ולא תבקשו את העצים מנגר או מהקבלן שמבצע עבורכם את עבודת בניית והרכבת המדרגות, סביר להניח שתשלמו מחיר זול יותר. מחסני העצים הם המקור הראשון ולכן הצרכן מקבל את העץ ללא עמלת תיווך ובמחיר נוח במיוחד. אל תתפשרו על איכות העץ ובדקו שאתם בוחרים בעץ שעבר את כל תהליכי החיטוי, האיטום ושאר התהליכים שישמרו את המדרגות העשויות מעץ לאורך שני ארוכות.

 

אין ספק כי בניית מדרגות עץ, גם היא לא האופציה הזולה ביותר בשוק היא ההחלטה המושלמת, שכן הן משתלבות בהרמוניה עם כל סגנון עיצובי אותו אתם מעדיפים. יחד עם זאת, העץ נחשב לחומר גלם יציב וחזק במיוחד ולכן מדרגות עץ הן הבחירה האולטימטיבית לבניית מדרגות. תוכלו לשלב עם המדרגות עצמן חומרי גלם נוספים דוגמת מתכת, אבן או שיש ואז להנות ממראה דקורטיבי עיצובי ומיוחד.

 

בחרו באדם שמבין, יודע ומתמקצע בהתקנת מדרגות מעץ שכן מדובר בפעולה מורכבת יחסית. המחיר נע לרוב בין 200-1500 ש״ח למ״ר, שוב תלוי בסוג העץ, במורכבות של המדרגות (חיפוי או בנייה) וכמות העץ שבה אתם עושים שימוש. חשוב לתחזק את המדרגות בהתאם לסוג העץ, כך הן יישמרו לכם לאורך שנים.