עשה זאת בעצמך צביעת רהיטים

עשה זאת בעצמך צביעת רהיטים

Published by

Posted on October 07, 2016

יש לכם שולחן ישן ששוכב לו במחסן בגינה? מצאתם כסא ישן שאף אחד אפילו לא מסתכל עליו? רוצים לחדש את הרהיטים הישנים ולהפוך אותם למשהו לגמרי אחר- עשה בעצמך צביעת רהיטים ! כל מה שאתם צריכים זה קו מחשבה, קצת להפעיל את הדמיון אולי לקחת השראה מהאינטרנט או מאיזה מגזין נחמד ואתם יכולים להפוך את הרהיטים שלכם למשהו אחר לגמרי!.

אם רק תסתכלו על הפריט שלכם לא כאל כזבל ישן שצריך לזרוק אלא כאוצר, לא תאמינו למה הוא יכול להפוך. אינספור רהיטים ישנים הפכו לאביזרים משלימים לבית, למוצרים שעושים בהם שימוש ולפריטים עיצוביים שהופכים כל חלל משעמם לחדר מדליק.

 

אז איך ומה עושים?

זו בדיוק העונה בשנה שאנשים רבים עוברים לדירות חדשות. כל מה שאתם צריכים לעשות זה להסתכל על הרהיטים השונים ולראות איך אתם מעניקים להם חיים מחדש. השלב הבא הוא לרכוש איזשהו צבע שמח נועז או צבע שיעניק לחלל סגנון ייחודי או טוויסט שכזה. הצבע החדש לא רק יכניס לחלל שלכם אור אלא גם ישדרג אותו פלאים. הרעיון הוא להסתכל על כל החלל ולנסות לשלב את הרהיט החדש שלכם בצורה חכמה מצד אחד אך נועזת מהצד השני. תוכלו למשל לצבוע את השידה הישנה שמצאתם באתר יד 2 בצבע צהוב זועק ולזרוק לחלל שלכם צעקה מודרנית. בנוסף, אפשר לצבוע רהיטים בסגנון וינטג’ משופשף, להפוך כל רהיט עץ ישן ומשעמם לרהיט לבן ואלגנטי ואפילו לבחור לצבוע את הרהיט בגוון אחד ואת הידיות בגוון אחר לגמרי.

 

אז מה צריך?

  1. לבחור את הצבע וללכת על צבע שמתאים באופן מושלם לחומר הגלם אותו אתם משפצים
  2. הרבה ריכוז, סבלנות ודיוק.
  3. הרעיון בצביעת רהיטים בעצמכם הוא לרוב ליצור אשליה גיאומטרית על ידי שימוש מושכל בצבע ולכן אולי כדאי לצפות בסרטון המסביר איך צובעים נכון שלב אחר שלב.

 

השילוב בין טכניקת צביעה נכונה, בחירת הצבע המושלם, שימוש בחומרי גלם נוספים כמו למשל טפטים להסתרת פגמים יהפוך כל רהיט ישן למשהו שתתגאו להציג אצלכם בבית.