ריצוף פרקטים

בנייה של ריצוף עץ אמיתי

Published by

Posted on December 11, 2016

ריצוף פרקטים מעוצב הוא יותר נפוץ בימים אלה מאשר רצפות עץ רגילות. הסיבה לכך היא מבנה רצפות עץ קשות נותנות לו איכותיות שלרצפות עץ רגילות אין. זה נותן לריצוף עץ להיות יותר בר השגה ובנוסף עמיד יותר בפני לחות. ישנם הרבה הבדלים בהיווצרות של רצפות עץ אורגניות ורצפות עץ מובנות. ריצוף פרקט רגיל ניתן לבנות באופן מלא מחתיכת עץ.
העץ האמיתי היחיד שמועסק עבור פרקט עץ מעוצב מיוצר עבור השכבה הטובה ביותר. הסוגים האפשריים של עץ קשה המשמשים לעץ קשה מובנה הם אלון, אורן, מילה, טיק, ובמבוק. הציפוי הבולט ביותר מאפשר ריצוף עץ מהונדס על מנת להשיג אותו פאר גלוי תוך כדי ריצוף פרקט טבעי לחלוטין. ישנו כיסוי עיקרי שמודבק לתחתית עם ציפוי. שכבות הליבה מורכבות משכבות שמתמלאות מחדש ועץ חסכוני. שכבות הליבה עשויות משכבות מתחדשות וחסכוניות של עץ.
סוגים אלו של שכבות הקשורות לעץ מוצק עשויות להיות מצפיפות בינונית או גבוהה ואולי אפילו מעץ לבוד. כמויות הרמות התאיות משמשות עבור השינוי הראשי שלכם מריצוף אחד מסוים לאחד אלטרנטיבית. כמעט כל ספקי הריצופים משתמשים בשלושה שכבות של עץ בתוך החלק העיקרי.
בכל זאת, ישנן הרבה חברות של ריצוף אז מתחילות לבנות רמות תאיות מרכזיות שכוללות בין חמישה לשבעה שכבות של עץ. הם משלבים רמות תאיות של עץ אל עבר הליבה מפני שהשכבות הנוספות יוצרות ריצוף עץ מהונדס משל עצמאי והן יותר עמידות. באמצעות התאמות מוגזמות לאלמנטים, פרקט עץ רגיל עשוי להתרחב ואף להיות מחויב הרבה יותר.
כיסוי הליבה קשורה לריצוף מהונדס אמיתי שנותן את היכולת להתרחב ביחד עם התאמה על הדבקה או להתעוות כמו שפרקט של עץ אורגני עלול. זה אומר שפרקט מהונדס מעץ יכול להיות מושפע פחות באופן משמעותי מבעיות סביבתיות.

ריצוף פרקטים