דק איפאה מחיר

דק איפאה מחיר

Published by

Posted on August 11, 2017

בחירת דק לפי שיקולי תקציב

דק למרפסת או דק לגינה הם בחירות שצריכות להישקל הרבה זמן למרות שמדובר בהוצאה יחסית משתלמת לשאר השיפוצים שאנחנו יכולים לערוך בגינה או במרפסת. אם בחרנו דק מעץ כי אנחנו רוצים מראה ותחושה טבעיים לחלוטין עדיין יש לנו משימה קשה בבחירת סוג העץ. לדק איפאה מחיר גבוה יותר מסוגים אחרים של עצים כמו למשל עץ אורן שנפוץ מאוד בישראל ויחד עם השניים הללו יש עצים רבים שוכלו לבחור. דק איפאה הוא יחסית יקר לשאר העצים אך בבחירת דק מוצלח לגינה חשוב לבחור דק איכותי שיהווה השקעה חד פעמית לאורך שנים רבות.

הגדולות של דק איפאה

  • לדק איפאה מחיר גבוה יחסית אך לא סתם: מדובר בעת איכותי מאוד שמחזיק מעמד לאורך זמן. לא רק העיצוב של הדק נמצא ברמות הכי גבוהות אלא גם הקשיחות והעמידות שלו. מדובר בדק איכותי מאוד שדוחה מזיקים וקשיח מאוד כך שקשה מאוד לשבור אותו או לשרוט אותו. על דק איפאה תוכלו להניח כמה רהיטים שרק תרצו, לשבת עליו כמות גדולה של אנשים והוא יישאר תקין ושלם לאורך זמן.
  • אי אפשר לקחת מדק איפאה את העיצוב היוקרתי שלו. לדק איפאה מחירים גבוהים יחסית שמגיעים לחמש מאות ועד שבע מאות שקלים למטר רבוע, תלוי ביצרן ובאיכות הדק עצמו, כיוון שהעיצוב שלו כהה ויוקרתי כמו שהרבה אנשים רוצים אצלם בגינה.

מחיר ההתקנה עלול להשתנות

לדק איפאה מחיר משתנה גם לפי ההתקנה שהוא דורש ולא רק לפי המטרים הרבועים או האיכות שלו. גך למשל התקנה שדורשת הגבהה תעלה יותר מאשר התקנה על משטח בטון או אדמה ישרה לחלוטין. בלי קשר לסוג ההתקנה, התקנת של עץ איפאה יקרה יותר מהתקנה של דקים אחרים בגלל התשתית שהדק דורש. מדובר על קורות עץ כבדות יחסית לקורות אחרות ולכן דרושה תשתית חזקה שתצליח לשאת במשקל גדול. כמו כן גם הצפיפות והמרווח בין קורות העץ משפיע על המחיר כמו גם העובי של הקורות עצמן. כך למעשה עצם העובדה שמדובר על עץ איכותי יחסית כמו איפאה, עדיין לא קובע את מרכיב העלות הסופי.