מאוורר תקרה

מאוורר תקרה מעוצב מעץ – למה הוא אהוב כל כך

Published by

Posted on March 06, 2016

בשנים האחרונות אנחנו רואים שינוי מעניין בתחום של עיצוב הבית והמשרד, מצד אחד אנחנו רואים יותר ויותר בתים ומשרדים שפונים לעיצוב מודרני, עיצוב במתכת וברזל, יש הקוראים לעיצוב מסוג זה עיצוב הייטקיסטי, כי הוא מתאפיין בקווים מאוד ישרים ונקיים, קווים חלקים, יתרה מזו המתכת מעבירה תחושה של מודרניות.

מצד שני, אנחנו רואים נהירה אחר עיצוב רטרו. הכוונה עיצוב בחומרים ישנים שיוצרת תחושה כאילו חזרנו כמה שנים לאחור, עם דגש על עיצוב בעץ. כך אנחנו יכולים לראות בתים עירוניים בלב מרחב עירוני אשר מעוצבים באמצעות עץ כמו היו בתים בלב כפר.

אנחנו יכולים למצוא לא מעט דוגמאות לעיצוב שכזה, החל מחלונות תריסים, דלתות עץ, ספריות גדולות, פרקטים ועוד. אך הדוגמא הקלאסית היא מאוורר תקרה מעוצב מעץ. אנחנו יכולים למצוא שימוש נרחב במסגרת של מאורר תקרה מעוצב בעץ הן במבני מגורים (בתים פרטיים ודירות מגורים) והן במתחמים כמו מסעדות, בתי קפה, משרדים ועוד.

ישנם יתרונות רבים לשימוש במאוורר תקרה מעוצב מעץ, לא רק מבחינת הנראות שלו אשר ללא ספק מוסיפה הרבה מאוד למבנים בהם המאוורר נמצא אלא גם מבחינת היכולות של המאוורר, על זה נאמר העיצוב הוא רק הבונוס, מה שחשוב זה האיכות של המכשיר.

מדוע משתלם להתקין מאוורר תקרה מעוצב לבית

ראשית, מדובר במכשיר מאוד אמין וחזק, מכשיר עמיד אשר יכול להחזיק מעמד זמן רב.

שנית, להבדיל ממכשירים אחרים, מאוורר תקרה מעוצב ניתן לנייד אותו מחדר לחדר, ממקום למקום, אז אם אנחנו עוזבים את המבנה אנחנו יכולים להשתמש שוב במכשיר במבנה החדש אליו אנחנו נכנסים. כמובן שזה תלוי בכך שנסיר את המאוורר בצורה נוחה מהתקרה.

שלוש, מאוורר תקרה מעוצב וגם כזה שלא, יכול לקרר את החדר בצורה אופטימאלית. מאחר והוא תלוי על התקרה אז אנחנו יכולים ליהנות מהעובדה שהוא יוריד את האוויר מלמעלה כלפי מטה. דבר שהוא גם חסכוני וגם יעיל מאוד.

ארבע, אם דיברנו על העובדה שמאוורר תקרה יכול להיות חסכוני, הרי חשוב לדעת שמאוורר תקרה מעוצב יכול להיות מאוד חסכוני מבחינת השימוש בו, שכן הוא צורך הרבה פחות חשמל מאשר מזגן או מערכת קירור אחרת. כמו כן הוא הרבה יותר ידידותי לסביבה, מה שכמובן הופך אותם למכשיר שמוטב להשתמש בו על פני מכשירים אחרים.

כיצד בוחרים מאוורר תקרה מעוצב

הדרך הטובה ביותר לבחור מאוורר תקרה שכזה היא, על ידי חיפוש מאוורר שישתלב עם העיצוב הכללי של המבנה ושל החדר בפרט. המאוורר צריך להיות תואם מבחינת הגודל שלו וכן מבחינת הצבעים והחומרים. ככל שנדע להתאים יותר את המאוורר לעיצוב השטח, כך נהנה מחדר בעל עיצוב משולב ומשלים שיראה יפה וייחודי הרבה יותר.