גדר לבית פרטי

גדר לבית פרטי

Published by

Posted on July 12, 2017

בית פרטי דורש השקעה ותחזוקה ואחת הדרכים הכי טובות לעשות זאת היא באמצעות בניית גדר. הגדר ממלאת שורה ארוכה של תפקידים בבית הפרטי ובין היתר היא אחראית על תחושת הביטחון האישי, על הפרטיות והאינטימיות וכמובן על העיצוב של החצר והגינה. יחד עם זאת, לא כל בעלי הבתים הפרטיים מבינים את חשיבות הגדר ויודעים כיצד לבנות אותה בצורה נכונה.

הנה למשל כמה שיקולים שכדאי להתייחס אליהם כאשר מעוניינים לבנות גדר לבית פרטי:

א. הפרדה ברורה בין השטח הפרטי לשטחים מסביב – התפקיד העיקרי של הגדר הוא ליצור הפרדה ברורה בין השטח הפרטי של בעלי הבית, לבין השטח בסביבה הקרובה והרחוקה. את ההפרדה הזו ניתן לבצע רק עם גדר שנבנית בצורה נכונה ולפי תכניות הבנייה העירוניות.

ב. תוספת דקורטיבית ושימוש בחומרי גלם מתאימים – יש הרבה דרכים לבנות גדר לבית פרטי וההבדלים נובעים משימוש בחומרי גלם שונים. כך למשל ניתן לשלב בניית גדר מעץ, פלסטיק, מתכת, אלומיניום ואפילו אבן.

ג. תחזוקה ועמידות – יש לדאוג לתחזוקה נכונה של הגדר ולשים לב לחומרים שבהם משתמשים על מנת לצפות אותה. רצוי לבצע ציפוי לחומרי עץ עם מרכיבים נגד שחיקה ובלאי ולהתייעץ עם אנשי מקצוע לגבי ציפוי גדר אלומיניום נגד קורוזיה וחלודה. בנוסף, העמידות של גדר לבית פרטי נקבעת לפי המיקום הספציפי שלה והחשיפה לשמש, ללחות ולתנאי מזג האוויר.

טיפים לבניית גדר לבית פרטי

רוב בעלי הבתים הפרטיים לא יכולים לבנות בעצמם את הגדר ולכן הם זקוקים למעורבות של אנשי מקצוע. רצוי לקבל כמה שיותר המלצות על חברות שעוסקות בתחום של בניית גדר לבית פרטי, לבדוק את הניסיון והרקע שלהן ובמידת הצורך לתאם מול הנציגים שלהן פגישת היכרות לא מחייבת. מטרת הפגישה היא לקבל הצעת מחיר מסודרת על בניית הגדר והתחייבות לעמידה בלוח זמנים.

בניגוד למה שנהוג לחשוב, הקמת גדר לבית פרטי לא אמורה להיות כרוכה בהוצאה כספית גבוהה. העלות של הגדר היא השקעה משתלמת לטווח קצר וארוך והיא מעלה את הערך הכספי של הנכס.