שולחן עץ מלא

שולחן עשה זאת בעצמך

לפעמים הדברים הכי הכי פשוטים הם הדברים הכי יפים ומעוררים השראה. לא תאמינו מה אפשר ליצור מפלטת עץ פשוטה, בעלת מראה נקי, קלאסי ואלגנטי – עולם שלם. אז אם אתם זקוקים לשולחן אוכל לפינת האוכל הביתית שלכם, שולחן קפה קטן לסלון, שולחן למטבח או שולחן עבודה לפינת העבודה במשרד או בסטודיו – באמצעות פלטת עץ טבעי בעלת מראה יפהפה, אלגנטי ועוצמתי תוכלו ליצור לגמרי בעצמכם שולחן עץ מרהיב שישמש אתכם לכל החיים.

 

חומר העץ הינו חומר גלם טבעי ולכן קל מאוד לעבוד איתו, כך שגם אם מעולם לא יצרתם אף רהיט בעצמכם, שולחן זה משהו שמאוד קל לתכנן ולבנות. פלטה, ארבע רגליים וסגרתם לעצמכם את הפינה במחיר שווה לכל נפש מבלי להתפשר על רמת הגימור או על איכות חומרי הגלם. לפעמים, הדברים שאנחנו יוצרים בעצמנו המשלבים דמיון, פרי יצירה ושתי ידיים עובדות הם הדברים הכי מיוחדים שיכולים להיות. אז זו ההזדמנות שלכם ליצור שולחן שעשוי מ-100% עץ טבעי שישדרג כל חלל בו תבחרו להציבו.

 

אנו במחסן עצים אקליפטופ מציעים לקהל לקוחותינו מגוון רחב של פלטות עץ מסוגים שונים של עצים במגוון טקסטורות, צבעים וגוונים כך שבקלות ניתן לבחור את הפלטה בהתאם לשולחן אותו אתם מעוניינים ליצור ולעצב, להתאים לו רגליים ולחסוך המון כסף שלא לדבר על כך שמדובר בחוויית יצירה חד פעמית שבסופה כל מי שייכנס אליכם הביתה ישאל אתכם מאיפה השגתם את השולחן המהמם הזה.

 

הצוות שלנו במחסן העצים אקליפטופ ידע לסייע לכם בבחירת העץ המתאים בהתאם לסגנון, לגוון בוא אתם מעוניינים ובחיתוך הפלטות והרגליים בהתאם לגודל השולחן לו אתם זקוקים. ניתן ליצור שולחנות גדולים, קטנים, שולחנות קפה נמוכים או שולחנות בר גבוהים – אתם בוחרים!.

שולחן אוכל

שולחן אוכל

פינת האוכל עברה שינוי מהותי בשנים האחרונות כחלק בלתי נפרד מהשינוי שעבר גם חלל המטבח. אם בעבר מרכז הבית היה דווקא בסלון, היום המטבחים המודרניים, הכפריים והמשולבים ממגנטים אליהם את בני הבית כך שאנו מוצאים את עצמנו מבצעים שלל פעולות במטבח עצמו. שולחן אוכל מעץ בשיטת עשה זאת בעצמך תיצור בחלל את האווירה המשפחתית, האינטימית והרומנטית לה אתם מייחלים באזור שבו כל המשפחה מתכנסת ביחד אחרי יום ארוך ומתיש.

שולחן למטבח

שולחן מטבח

עם צוות המומחים של מחסן העצים אקליפטופ תוכלו לבנות שולחן קסום למטבח שלכם בין אם בחרתם במטבח בסגנון כפרי, מודרני או קלאסי – שולחן העץ ישתלב שם ויעניק עומק ועוצמה לחלל. העצים מגיעים אלינו בצורתם הטבעית ועוברים תהליכים הכוללים טיפול נגד תולעים ומזיקים, כך שפלטת העץ אותה אתם רוכשים מאיתנו עמידה לאורך שנים ויש אפילו פלטות שמחזיקות חיים שלמים. את הפלטה ניתן יהיה לחדש בכל שלב כל תתחזקו את השולחן ותבטיחו מראה ייחודי לאורך שנים רבות.

 

לאחר תהליכי הטיפול המתבצעים אצלנו בקפידה רבה, העצים נפרסים לפלטות ואנו מבצעים בהם תיקונים וליטושים התחלתיים במטרה ליצור צורה מתאימה. את שבבי העץ כמובן מסירים ולאחר הליטוש צובעים את העץ בלקה. תפקידה של הלקה המותאמת כמובן לחומר העץ הינה להדגיש את הטקסטורה שלו, להגן עליו ולאטום אותו כך שבמקרה שהשולחן מתלכלך מנוזל או מזון ניתן מיד לנקות אותו בקלות רבה.

עשה זאת בעצמך עץ

שולחן עץ מלא

במחסן העצים אקליפטופ תוכלו למצוא את כל מה שאתם צריכים לבניית שולחן בשיטת ״עשה זאת בעצמך״. רגליים לשולחנות מעץ, פלטות עץ לשולחנות ממגוון רחב של סוגי עץ, פרזול לשולחנות ועוד. במידה ותרצו לשדרג את השולחן ולשלבו חומרי גלם אחרים כמו זכוכית או מתכת, בהחלט ניתן לעשות זאת אך כאן כבר תהיו זקוקים להדרכה מקצועית שכן ההתייחסות ותהליך הבנייה של השולחן יהיו אחרים.

 

אז קדימה, קבלו השראה מהאתר שלנו, בחרו את השולחן אותו אתם רוצים ליצור לאחת הפינות בביתכם או במשרד ואנחנו כבר נסביר, נדריך ונסייע לכם בתהליך כדי שתוכלו להינות משולחן עץ מרהיב.