פלטות עץ אורן במבצע במחיר חסר תקדים

Published by

Posted on August 30, 2015

ברחבי המרחב הביתי ישנם דברים רבים אשר אנחנו יכולים לבנות ולהתקין בעצמנו, החל מרהיטים שנוכל להרכיב בעצמנו, פרגולות שנוכל לבנות לבדנו ועד הנחת דקים.

אנשים רבים חושבים שפרויקטים כאלה הם עניין מסובך, לא יעיל ולא כלכלי אך מעבר לעובדה שהם יכולים להיות כלכליים מאוד, הם גם יכולים להיות זמן איכות משפחתי בהם תוכלו לבנות ביחד עם הילדים שלכם ולתת להם תחושת שייכות לבית בנוסף לתחושת מסוגלת אשר תופיע אצלם ברגע שיראו שהם עזרו לכם להתמודד עם פרויקט בנייה ארוך ומפרך.

אחד הפרויקטים שהם מאוד פופולאריים, ורבים נוהגים לעשות אותו לבד הוא הנחת דק או פרקט.

המפתח להצלחה בסוג כאלה של פרויקטים וליווי נכון, כאשר את חומר הגלם לפרויקט זה עליכם לרכוש ממחסן עצים

הסיבה שעליכם לרכוש אותם ממחסן עצים היא ששם יחתכו לכם פלטות עץ אורן אשר יתאימו לכם למידות שאתם צריכים ולא תצטרכו להתעסק בחיתוכים מיותרים בבית שלכם, דבר שיכול להקשות מאוד על העבודה.

כאשר פלטות עץ אורן אשר מיועדות לעבודה לדק מגיעות כבר חתוכות הן מאפשרות לנו לדעת בוודאות שמדובר בעץ איכותי בעל רמת גימור, דבר שחשוב לנו מאוד כאשר אנחנו מרכיבים דק, היות והדק יהיה מונח מחוץ לבית ברוב המקרים ועל כן עלינו להבטיח רמת גימור גבוהה שלא תאפשר חדירה של מים ולחות.

כאשר אנו חותכים את הפלטות עץ אורן בעצמנו אנו בעצם מוותרים על הגימור בחלק אותו חתכנו, גימור אשר מבטיח לנו את העמידות של העץ בפני מים.

בנוסף מחסן העצים ידאג לספק לכם את הפלטות עץ אורן אשר הזמנתם עד הבית, כך שאתם גם חוסכים את הכאב ראש של סחיבת העצים אליכם הביתה, היות ועושים זאת בשבילכם.

מחסן העצים גם ייתן לכם מענה במידה ותצטרכו פלטות עץ אורן נוספות במהלך הפרוייקט, או אם תצטרכו פלטות עץ במידות קטנות יותר לפינישים אחרונים של הפרויקט, דבר שלא תוכלו לעשות לבד בבית ללא מכונת חיתוך.

בנוסף ילווה אתכם מחסן העצים בהיבט המקצועי ויעזור לכם בכל סוגיה בה תדרשו למצוא פתרון הקשור לעץ.