פלטות עץ למכירה בחיתוך לפי מידה

Published by

Posted on August 30, 2015

כאשר אנחנו ניצבים לפני מפרויקט אשר החלטנו לעשות בעצמנו שמערב חומר גלם מסוג עץ ישנם מספר דברים אשר עלינו לקחת בחשבון.

עץ נחשב לחומר גלם מאוד נח, כזה שקל מאוד לעבוד איתו וגם אנשים אשר אינם בעלי אוריינטציה מקצועית יכולים לעבוד עימו די בקלות ולהוציא ממנו תוצאות יפות מאוד.

את תחילת הפרויקט שאותו נרצה לבצע נאלץ להעביר תחילה בבחירה מדוקדקת של חומר הגלם.

בחירה של העץ הספציפי אשר עימו נרצה לעבוד במהלך הפרויקט אינה דבר שיש להקל בו ראש וזהו תהליך שיש להשקיע בו מחשבה רבה ולהתייעץ עם מספר רב של מומחים.

ישנם מחסני עץ רבים ברחבי הארץ אשר מציעים פלטות עץ למכירה ולכן האפשרויות העומדות בפני הצרכנים הן רבות ויש לבצע השוואות מחירים, השוואות שירותים נלווים אשר מציעים לנו מחסני העצים פרט לפלטות העץ למכירה.

דבר ראשון שעליכם לבדוק הוא שירותי הייעוץ שאותו נותן לכם מחסן העצים.

היות ואין לכן ניסיון רב עם עבודה בעץ עליכם להיות מלווים בכל התהליך על ידי מומחה מטעם בית העסק אשר מוכר לכם את חומר הגלם החל משלב בחירת העץ לפרויקט הספציפי אשר מולו אתם ניצבים וכולל כל תהליך העבודה בו תצטרכו כתובת לשאלות ועצות.

עליכם להציג למומחה מטעם מחסן העצים את הפרויקט אשר אתם מתכננים על כל פרטיו והוא ידע להתאים לכם את העץ אשר יהיה המתאים ביותר לאותו סוג של עבודה.

ישנם עצים אשר מתאימים יותר לתנאי חוץ וישנם כאלה המתאימים יותר לתנאי פנים וכמובן גם עצים אשר מתאימים יותר להדבקה וכאלה שניתן לקדוח בהם.

עליכם להקפיד כי  אותו גוף אשר מציע לכם פלטות עץ למכירה יוכל למכור לכם גם בעתיד את אותן פלטות עץ שכן יכול להיווצר מצב שבו תצטרכו עוד פלטות עץ נוספות במהלך הפרויקט או אפילו בעוד מספר חודשים אם תצטרכו לעשות תיקונים כלשהם.

עליכם לוודא כי פלטות העץ יגיעו אליכם במשלוח עד למקום הפרויקט ובנוסף יש לוודא כי מחסן העצים חותך לכם את העצים על פי המידה בה אתם זקוקים להם.