פלטות עץ לפי מידה

Published by

Posted on September 01, 2015

בעלי מקצוע רבים רוכשים את העצים שהן צריכים לביצוע פרויקטים שונים דרך מחסני העצים השונים.

לבחירה של בעלי המקצוע וגם נגרים ואפילו של אנשים פרטיים אשר מבצעים פרויקטים עם עץ מספר סיבות ברורות שבגינן הם מעדיפים רכישה ממחסן עצים ולא מספק רגיל.

הסיבה הראשונה ואולי הדומיננטית שבכולן היא הנוחות, היות וכאשר אנו באים למחסן העצים אנו יודעים כי יש את כל סוגי העצים שאותם אנו צריכים במקום אחד, במידה ואנו צריכים מספר סוגים של עצים כמובן.

העובדה שמחסן העצים מחזיק כמות גדולה של עצים מכל סוג נותנת לו גמישות במחירים וכמובן גמישות באספקה מהירה היות וכל מה שנותר למחסן העצים לעשות הוא לחתוך את פלטות העץ לפי מידה ולספק אותם ללקוח.

העבודה שמחסן העצים חותך פלטות עץ לפי מידה כפי שביקשנו מראש, היא עוד סיבה מדוע לרכוש שם את העצים היות ואנו לא מתעסקים עם חיתוך וגימור של עץ ובכך חוסכים לעצמנו זמן מיותר בעוד שמקביל אנו בטוחים כי החיתוך התבצע בדיוק מירבי והעץ ברמת גימור גבוהה ומוכן לעבודה תודות למכונות המתקדמות של מחסן העצים.

סיבה נוספת שמראה את הנוחות היא שמחסן העצים מספק לך את העצים למקום העבודה ולכן אין פה שום אלמנט של העמסה, הובלה ופריקת העצים שכן מחסן העצים דואג גם להיבט הזה של העבודה.

במידה ונגמר לנו העץ במהלך הפרוייקט אנו יכולים להרים טלפון למחסן העצים ולבקש אספקה נוספת של עצים מאותו סוג שהזמנו, מאותה מידה או ממידה אחרת אם אנחנו צריכים עצים קטנים יותר לפינישים.

סיבה נוספת היא המקצועיות היות ובמחסן העצים יגידו לנו לכל פרוייקט שאליו ניגש מהו סוג העצים המתאים ביותר לביצוע הפרוייקט וגם איך יהיה הכי נכון לעבוד עם אותו סוג עץ

העובדה שעצים סוגים מתנהגים בצורה שונה גורמת לעץ להיות חומר שצריך הרבה ידע על מנת לעבוד עימו ובמחסן העצים יספקו לכם אותו.

כמו כן ילווה אותכם מחסן העצים לא רק בהיבט הלוגיסטי במידה ותצטרכו סחורה נוספת אלא גם ליווי מקצועי וכך תרגישו שיש לכם כתובת לכל שאלה שעולה במהלך הפרוייקט.