פלטות עץ לשולחן

פלטות עץ לשולחן

Published by

Posted on January 08, 2017

חג חנוכה בפתח וזה הזמן לחדש ולהאיר שוב את הבית. המחשבה הראשונה היא תמיד על התמונה החזותית שאנחנו רואים. שולחן ובמיוחד שולחן אוכל הוא זה שנמצא במרכז החדר. הוא הולט, שימושי מאד עבור כל משפחה ולכן חידוש שלו בעצם מסמל את התחדשות האנרגיה בבית.

פלטות עץ לשולחן הם דבר די פשוט להרכבה והכנה. בהנחה שבסיס השולחן כבר קיים בעזרת רגליים כלמה שנותר הוא להרכיב את הפלטה. כאן יש כבר מגוון החלטות שונות בדרך להרכבה של השולחן. מכיוון ששולחן הוא דבר דומם, חשוב מאד להקפיד שהוא יתאים לסביבה שלו. חוסר התאמה אולי נראה לפעמים כדבר זניח אבל מסתבר שזה הרבה יותר מזה. היכולת שלנו כדני אדם לשים לב לפרטים הקטנים בחיינו היא גדולה. כשאתה נכנס הביתה אתה יכול להבחין בהרבה דברים מסביב לשולחן. צבע המפה, הכיסאות, הוילונות, השטיח ואפילו הגרב הצבעונית שזרוקה ליד הספה. תפקיד מעצבי הפנים למעשה הוא להתאים את הסביבה לאופן בו אנחנו תופסים את המציאות. לכן השולחן שהוא דבר דומן מרכזי בחדר מצריך התאמה. החל מהמפה, דרך הכיסאות עד הדברים ששמים עליו. כן, חוץ מכל הדברים שאנחנו רגילים להניח כאשר אנחנו מגיעים הביתה.

פלטות עץ לשולחן נותנת לנו את ההזדמנות לעצב בעצמנו את סביבתנו. זה לא אומר שמעצבי הפנים יישארו מובטלים, אבל ישנם דברים פשוטים שגם אנחנו יכולים לעשות. הצבע אותו אנחנו צובעים, העמידות שלו, סוג העץ וכל עוד מיני דברים שבדרך כלל אנחנו לא ממש לוקחים בחשבון. לפעמים אנחנו ממעיטים ביכולתנו לעצב לעצמנו את הבית. בעזרת פלטות עץ לשולחן העבודה נעשית כבר יותר פשוטה. זה לא רק לשים את הפלטה על השולחן, אלא גם להתאים אליה את הדברים. למשל קחו אגרטל ושימו אותו על השולחן. זה ייראה לכם די פשוט אבל מעשה האגרטל נותן לשולחן פוזיציה אחרת ומדגיש הרבה יותר את מרכז השולחן. היכולת הזו למקד את תשומת ליבנו בדבר הנראה לנו זניח הוא אחת היכולות הגדולות לא רק של מעצבי פנים אלא גם שלנו.

פלטות עץ לשולחן